Π. Παυλόπουλος: Eμείς οι Έλληνες γνωρίζουμε καλά ότι τα μεγάλα και τα σημαντικά τα επιτυγχάνουμε όλοι μαζί.

Πεπεισμένος ότι ανεξάρτητα απ' τις πολιτικές διαφορές όλοι θα αναλάβουν τις ευθύνες τους δήλωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, διαβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι η πορεία της χώρας στην Ευρώπη και την Ευρωζώνη θα διασφαλιστεί.

Απευθυνόμενος προς τον πρόεδρο της Κεντριοκής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, Κ. Μίχαλο ο κ. Παυλόπουλος σημείωσε πως επιμέρους διαφορές δεν μπορούν να βγάλουν τη χώρα από την πορεία της:

Η δήλωση του Π. Παυλόπουλου:

Στο πλαίσιο του ρόλου μου είμαι εδώ για να σας διαβεβαιώσω ότι η πορεία της Χώρας στην Ευρώπη και την Ευρωζώνη θα διασφαλισθεί. Αγωνιζόμαστε για την επίτευξη μιας συμφωνίας, η οποία θα ανταποκρίνεται και στις αρχές της Ευρώπης και στην προοπτική της Ελλάδας. Ανεξάρτητα δε από τις πολιτικές διαφορές που υπάρχουν στις πολιτικές δυνάμεις, είμαι πεπεισμένος ότι τούτη την ώρα όλοι θα αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, για να πετύχουμε τον κοινό σκοπό. Αφού εμείς, οι Έλληνες, γνωρίζουμε καλά – ιδίως τα τελευταία χρόνια – ότι τα μεγάλα και τα σημαντικά τα επιτυγχάνουμε όλοι μαζί. Και οι επιμέρους πολιτικές διαφορές σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να μας βγάλουν απ’αυτόν τον στόχο και απ’αυτήν την πορεία.
Αυτόν τον ρόλο θα τον διαδραματίσω στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου και, όπως έχω πει, αγγίζοντας τα όρια των αρμοδιοτήτων μου. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια