Αγώνας δίχως αύριο για Ρόσμπεργκ στην F1 στο GP της Βραζιλίας....

Ο Ρόσμπεργκ με τη χθεσινή pole έφτασε τις 10 και είναι ο πρώτος στην ιστορία της F1, που θα λάβει το σχετικό τρόπαιο. Ο Ρόσμπεργκ έχει να κερδίσει από τις 20 Ιουλίου στη Γερμανία. Τότε πήρε την 4η φετινή του νίκη, ο Χάμιλτον έχει 10, με ένα σερί πέντε νικών από τη Μόντσα μέχρι το Ώστιν. Κάποιοι επισημαίνουν πως....
μετά τη σύγκρουσή τους στο Βέλγιο με υπαιτιότητα του Ρόσμπεργκ ο Χάμιλτον έχει κερδίσει σ’ όλους τους αγώνες. 
Στο Ώστιν ο Ρόσμπεργκ ενώ οδηγούσε την κούρσα δεν αξιοποίησε όπως θα έπρεπε το πρώτο σετ μέσης γόμας μετά το πρώτο πιτ στοπ και έχασε την πρωτοπορία, τον αγώνα και το ψυχολογικό παιχνίδι. 

Η στρατηγική του Χάμιλτον όπως και στη Μόντσα ήταν να «χτυπήσει» στους πρώτους γύρους με το φρέσκο σετ ελαστικών παίρνοντας από τα Pirelli το μέγιστο των δυνατοτήτων τους. 
Ο Ρόσμπεργκ έλεγε χτες στη συνέντευξη Τύπου ότι έχει αναλύσει/κατανοήσει τι έκανε λάθος και δε θα το επαναλάβει. Η πρόγνωση του καιρού κάνει λόγο για τροπική καταιγίδα σήμερα κατά τη διάρκεια του αγώνα, λογικά λοιπόν πολλά απρόοπτα μπορεί να συμβούν. 
Ο Χάμιλτον που προηγείται με 24 βαθμούς διαφορά δε χρειάζεται να κερδίσει ξανά παρότι ο ίδιος λέει ότι πάει για τη νίκη και μόνο. Του αρκούν δυο δεύτερες θέσεις σήμερα και στο Άμπου Ντάμπι στις 23/11 για να πάρει τον τίτλο. 

Ο Ρόσμπεργκ από την άλλη δεν έχει τίποτα να χάσει και θέλει νίκη και μόνο. Σοβαρή απειλή μπορεί ν’ αποδειχτεί ο τοπικός ήρωας Φελίπε Μάσα που χτες κατετάγη 3ος. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μέση και τη μαλακή γόμα. Από την Ιταλική εταιρεία εκτιμούν πως η διαφορά ανάμεσά τους είναι στο 1 sec. Το νέο οδόστρωμα έχει εν μέρει δημιουργήσει νέα δεδομένα. Ο αγώνας διαρκεί 71 γύρους και αν δε βρέξει οι στρατηγικές που θα δούμε θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Όλοι οι οδηγοί στη δεκάδα έχουν χρησιμοποιήσει και τα 3 σετ μαλακής γόμας. Αντίθετα έχουν διαθέσιμα και τα 3 σετ μέσης γόμας. Η λογική είναι τα δυο πιτ στοπ, αλλά ως γνωστόν εκεί που σταματά η λογική ξεκινά ο αγώνας…
protothema.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια