Η απελευθέρωση της Αρετής από την φυλακή έφερε το τελειωτικό χτύπημα στην εχθρό της, Βίκυ Σταμάτη....

Η μοναχοκόρη του πρώην υπουργού, από τον πρώτο του γάμο με την Γκούντρουν Μολντενάουερ, πέρασε το κατώφλι της φυλακής πριν από περίπου 2,5 χρόνια, την άνοιξη του 2012, μαζί με... όλη την οικογένεια Τσοχατζοπούλου, για το γνωστό σκάνδαλο των προμηθειών του υπουργείου Αμυνας.

Πρωτόδικα η Αρετή καταδικάστηκε....
σε 12 χρόνια φυλακή, με την ίδια να θεωρεί πως δεν έκανε κάτι λάθος, εκτός από το ότι, όπως είπε πριν από περίπου δύο μήνες μιλώντας στον ιστότοπο tovima.gr, «αισθάνομαι ότι δεν έδωσα την απόλυτη μάχη για να πείσω τους δικαστές μου για την αθωότητά μου».

Η Αρετή Τσοχατζοπούλου δήλωνε εξοντωμένη οικογενειακά, κοινωνικά και προσωπικά από την προφυλάκισή της, η οποία -κατά την ίδια- έγινε γιατί απλά είναι κόρη του Ακη Τσοχατζόπουλου.

«Η περιουσία που έκανα ασκώντας επί πολλά χρόνια το επάγγελμά μου κατασχέθηκε χωρίς στοιχεία, δημεύθηκε, με αποτέλεσμα να μην έχω τώρα ούτε τα στοιχειώδη για να ζήσω εγώ και τα παιδιά μου. Τα παραπάνω έγιναν πρωτίστως για να πλήξουν τον πατέρα μου και όχι εμένα. Εγώ είμαι παράπλευρη απώλεια μιας πολιτικής θύελλας που είχε στόχο αυτόν», έλεγε.

Το επίμαχο ακίνητο της Δεινοκράτους στο Κολωνάκι που περιέχεται στη δικογραφία έχει παραχωρηθεί εδώ και τουλάχιστον έναν χρόνο στο Δημόσιο.

Πάντως, από το βήμα του δικαστηρίου η Αρετή Τσοχατζοπούλου δεν έπαψε να δηλώνει ότι αγαπά και εκτιμά τον πατέρα της και να επαναλαμβάνει πως δεν πιστεύει όλα όσα ακούστηκαν. «Δεν θα γίνω κατήγορος του πατέρα μου», ανέφερε δακρυσμένη. «Παρά την αρχική επιστροφή μου στην Ελλάδα το 1994, σε εποχή που ο πατέρας μου είχε αναλάβει εκ νέου υπουργικά καθήκοντα, επέλεξα το '97 και το '98 να εργαστώ στις Βρυξέλλες, προκειμένου, μεταξύ άλλων, να ξεφύγω από θλιβερές ενδοοικογενειακές διενέξεις, οι οποίες ξεκίνησαν μετά τη σύναψη της εξωσυζυγικής σχέσης του πατέρα μου με τη Βίκυ Σταμάτη», δηλώνει, ξεκαθαρίζοντας πως η σχεδόν συνομήλική της Βίκυ τίναξε στον αέρα τις σχέσεις του πατέρα της με τα παιδιά του.

Η εκρηκτική σχέση με τη Σταμάτη

Η νυν σύζυγος του Ακη Τσοχατζόπουλου και η κόρη του βρέθηκαν από την αρχή στο επίκεντρο της πολύκροτης υπόθεσης. Η μεταξύ τους σχέση ήταν απλά εκρηκτική, κάτι που σκιαγραφείται και στα αιτήματα που έχουν υποβληθεί στη διοίκηση των φυλακών Κορυδαλλού. Σε αυτά η σύζυγος του πρώην υπουργού αναφέρει έως και απειλές κατά της σωματικής της ακεραιότητας, ενώ η κόρη του έχει επισημάνει τις κακές σχέσεις μαζί της ακόμη και σε υπόμνημά της.

Σε αυτό έκανε λόγο για «θλιβερές οικογενειακές διενέξεις οι οποίες ξεκίνησαν μετά τη σύναψη της εξωσυζυγικής σχέσης του πατέρα μου με τη Βίκυ Σταμάτη και τη διάσπαση της έγγαμης συμβίωσής του με τη μητέρα μου ήδη από το έτος 1996», αλλά υπογράμμιζε πως «αυτό δεν θα πρέπει να ερμηνευτεί ότι φείδομαι συναισθημάτων έναντι του πατέρα μου, τον οποίο αγαπώ ειλικρινώς και για τον οποίο αγωνιώ. Ωστόσο, οι προσωπικές επιλογές του με έφεραν δυστυχώς αντιμέτωπη με τη νέα σύντροφό του και μου αποστέρησαν από πολύ νωρίς την καθημερινή επαφή μαζί του».

Παράλληλα, η κόρη του πρώην υπουργού ανέφερε πως συνειδητά απουσίασε από τον γάμο του με την Βίκυ Σταμάτη, δεν προσκλήθηκε στη βάπτιση του γιου του ζευγαριού, ενώ «ο πατέρας μου μας επισκέφθηκε δύο χρόνια αργότερα με αφορμή τα γενέθλια του γιου μου».
iefimerida.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια