Είναι 50 χρονών αλλά παραμένει από τις πιο ωραίες γυναίκες στον κόσμο (φώτο)

Είναι η πιο πολυσυζητημένη 50αρα, μοντέλο από τα 16 χρόνια και απολαμβάνει την ζωή μόνη της μετά το τελευταίο διαζύγιο.

Ο λόγος για την Μόνικα Μπελούτσι, που εμφανίστηκε στο κοινό ως μοντέλο στην ηλικία των 16 χρόνων.Λίγα χρόνια μετά πέρασε στον κινηματογράφο που απογειώθηκε ως το απόλυτο sexy θηλυκό.
Τώρα στα 50 χρόνια της είναι....
μόνη από άποψη, όπως δήλωσε το καλοκαίρι του 2013, μετά τις διακοπές της στην Πάρο, χωρίς τον Βενσάν Κασέλ, με τον οποίο είχε μόλις χωρίσει.

«Είμαι μόνη μου. Για πρώτη φορά στη ζωή μου δεν έχω έναν άνδρα στο πλευρό μου. Και τα καταφέρνω. Δουλεύω με τον εαυτό μου. Δοκίμασα τον υπνωτισμό, επανήλθαν μνήμες από την παιδική μου ηλικία που είχα αποσύρει. 

Αποφάσισα να σηκωθώ όρθια και να ρισκάρω. Έτσι νιώθω ότι πρέπει να γίνει. Δε φοβάμαι», είχε πει.

Δείτε ένα αφιέρωμα στις καλύτερες φωτογραφίες της:






































Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια