Οι εικόνες είναι ανατριχιαστικές - Σε εξέλιξη οι διαδικασίες ανέλκυσής του
Εικόνες-σοκ έρχονται στο φως της δημοσιότητας από το κουφάρι του ναυαγισμένου «Costa Concordia» που είχε παραμείνει ακίνητο κάτω από το νερό, κοντά στο νησί Τζίλιο στην Ιταλία, από τη στιγμή που προσέκρουσε σε ύφαλο τον Ιανουάριο του 2012, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 32 άτομα.
Σήμερα, περισσότερο από δύο χρόνια μετά....
το «Costa Concordia» πλέει ξανά, καθώς έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες ανέλκυσής του, ενώ θα κάνει το τελευταίο του ταξίδι μέχρι τη Γένοβα όπου θα μετατραπεί σε παλιοσίδερα.
Οι σκηνές από το εσωτερικό του πλοίου είναι ανατριχιαστικές. Οι εικόνες αποκαλύπτουν τα άδεια μπαρ και τις καμπίνες του 500 εκατ. λιρών πλοίου, την ώρα που τα έπιπλα και τα υπάρχοντα των επιβατών επιπλέουν ανάμεσά τους. Τα καζίνο και η αίθουσα χορού έχουν καταστραφεί τόσο πολύ που με δυσκολία αναγνωρίζονται.
Σημειώνεται ότι το συνολικό κόστος της ανέλκυσης, ρυμούλκησης και αποσυναρμολόγησης του πλοίου, που ήταν μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον Τιτανικό, ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην ιστορία της ναυτιλίας.
protothema.gr/
Εικόνες-σοκ έρχονται στο φως της δημοσιότητας από το κουφάρι του ναυαγισμένου «Costa Concordia» που είχε παραμείνει ακίνητο κάτω από το νερό, κοντά στο νησί Τζίλιο στην Ιταλία, από τη στιγμή που προσέκρουσε σε ύφαλο τον Ιανουάριο του 2012, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 32 άτομα.
Σήμερα, περισσότερο από δύο χρόνια μετά....
το «Costa Concordia» πλέει ξανά, καθώς έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες ανέλκυσής του, ενώ θα κάνει το τελευταίο του ταξίδι μέχρι τη Γένοβα όπου θα μετατραπεί σε παλιοσίδερα.
Οι σκηνές από το εσωτερικό του πλοίου είναι ανατριχιαστικές. Οι εικόνες αποκαλύπτουν τα άδεια μπαρ και τις καμπίνες του 500 εκατ. λιρών πλοίου, την ώρα που τα έπιπλα και τα υπάρχοντα των επιβατών επιπλέουν ανάμεσά τους. Τα καζίνο και η αίθουσα χορού έχουν καταστραφεί τόσο πολύ που με δυσκολία αναγνωρίζονται.
Σημειώνεται ότι το συνολικό κόστος της ανέλκυσης, ρυμούλκησης και αποσυναρμολόγησης του πλοίου, που ήταν μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον Τιτανικό, ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην ιστορία της ναυτιλίας.
protothema.gr/
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.