"Ακόμα και ο πατέρας της Φαίης ήξερε ότι την χτυπάει ο κατηγορούμενος".

Με την κατάθεση του Σταύρου Πασχάλη, πρώην συζύγου της Μαριαλένας Μπάχλα συνεχίστηκε σήμερα η δίκη για την πολύκροτη υπόθεση της δολοφονίας της 23χρονης καλλονής στη Νέα Μάκρη....
τον Απρίλιο του 2013. 

Τι κατέθεσε ο πρώην άντρας της Μαριαλένας

Ο Σταύρος Πασχάλης έδειξε να υπερασπίζεται την πρώην σύζυγό του και όπως κατέθεσε στο δικαστήριο "με την Μαριαλένα συζούσαμε 7 χρόνια εκ των οποίων τα 3 ήμασταν παντρεμένοι. Είχαμε πάντα μια καλή σχέση την οποία διατηρήσαμε και μετά το διαζύγιο. Εγώ δεν ήξερα για τη σχέση της με τον Στεφανάκη. Τα έμαθα όλα μετά το θάνατο της Φαίης. Ξέρω ότι η Μαριαλένα αγαπούσε την αδελφή της και ήθελε να την προστατέψει από τον Στεφανάκη"

"Ο πατέρας των κοριτσιών ήταν αδιάφορος, τον ενδιέφεραν μόνο τα λεφτά"

Ο μάρτυρας απέδωσε βαριές ευθύνες στον πατέρα των αδελφών Μπάχλα και όπως χαρακτηριστικά είπε "ο πρώην πεθερός μου είναι άνθρωπος απόμακρος, αδιάφορος για τις κόρες του και ενδιαφέρεται μόνο για τα λεφτά. Η Μαριαλένα δεν είχε καλές σχέσει μαζί του, απλά τον ανεχόταν. Η Φαίη δούλευε για να μαζέψει λεφτά και ήθελε να παντρευτεί για να ξεφύγει". 

Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως η Φαίη είχε εξομολογηθεί στον πατέρα της ότι την χτυπούσε ο Στεφανάκης και εκείνος της είχε πει "εμένα μη με μπλέκεις σε αυτά". 

"O Στεφανάκης ήταν οξύθυμος, δε μου άρεσε καθόλου"

Ο πρώην σύζυγος της Μαριαλένας μίλησε και για τον κατηγορούμενο Βαγγέλη Στεφανάκη και είπε "είχαμε γνωριστεί σε μια σχολή πολεμικών τεχνών και δε μου άρεσε καθόλου. Ήταν οξύθυμος και επιθετικός χαρακτήρας και έκανε χρήση στεροειδών. Είχε εμπειρία από πολεμικές τέχνες και ήξερε τι μπορούν να προκαλέσουν τα χτυπήματα του". 

"Αν δεν κάνεις ότι σου πω δε θα διστάσω να κάνω σε εσένα και την οικογένεια σου ότι έκανα στη Φαίη". 

Για το μοιραίο συμβάν ο Σταύρος Πασχάλης κατέθεσε ότι "όπως μου είπε η Μαριαλένα ο Στεφανάκης την απειλούσε. Μάλιστα μου είπε ότι σε ένα τηλεφώνημα της είπε "αν δεν κάνεις ότι σου πω δε θα διστάσω να κάνω σε εσένα και την οικογένεια σου ότι έκανα στη Φαίη". 

Η δίκη συνεχίζεται με τις απολογίες της Μαριαλένας και του Βαγγέλη Στεφανάκη.
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια