Ν. Κακλαμάνης: «Η δική μου υποψηφιότητα στέρησε την είσοδο της Χρυσής Αυγής στον 2ο γύρο»

«Ο Άρης αντιλήφθηκε καθοδόν ότι τον χρησιμοποίησαν. Το σχέδιο ήταν να πάρουν τις πόλεις ο Καμίνης και ο Μπουτάρης»

«Η δημόσια στήριξη Κεδίκογλου στον κ. Καμίνη, τον φόρτωσε με
την κυβερνητική πολιτική»

«Δεν μπορώ να γίνω πολιτικός τσομπάνης, δεν ξέρω καν αν θα ψηφίσω στην κάλπη για τις δημοτικές και δεν μπορώ να πάρω πίσω τα καλά λόγια που έχω πει για τον Σγουρό»

«Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα έφτανα μέχρι την κάλπη. Εξεπλάγην από τους 206 Αθηναίους και Αθηναίες που υπέστησαν πάρα πολλά και αυτοί και δεν έφυγαν από τον συνδυασμό»

«Δεν σκέφτηκαν ότι θα έρχονταν δίπλα μου άνθρωποι που δεν τους ήξερα. Ήρθαν και είπαν γουστάρουμε αυτό που κάνεις»

«Κορυφώθηκαν τα χτυπήματα, κατά παρέκκλιση της νομοθεσίας, με τη δήλωση του Πρωθυπουργού το Σάββατο το μεσημέρι, για χαμένη ψήφο»

«Η δική μου υποψηφιότητα στέρησε την είσοδο της Χρυσής Αυγής στον 2ο γύρο»

«Ένα μεγάλο κομμάτι του ποσοστού που έλαβα, δυστυχώς θα ψήφιζε Χρυσή Αυγή. Αυτός που έβλαψε τη Χρυσή Αυγή, ήμουν εγώ. Δεν φοβήθηκα να κοντραριστώ στα ίσια μαζί τους»

«Η ΝΔ τελικά άλλαξε στάση απέναντι στη Χρυσή Αυγή. Από την πολλή σκληρή στάση ακούσαμε τον πρωθυπουργό να λέει ότι δεν θέλει να βγει εκτός νόμου»

«Είναι ένα ποσοστό, το οποίο το πήραμε κάτω από αντίξοες συνθήκες. Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους»

«Δεν θα πάρω θέση στην νέα εκλογική μάχη. Η ΝΔ πήρε τον κ. Καμίνη γιατί αυτός ήταν ο αρχικός στόχος και επειδή εγώ δεν υποχώρησα στη μη υποψηφιότητά μου, μη αποδεχόμενος τα όποια ανταλλάγματα. Κατά πόσο ευνοεί αυτή η ξεκάθαρη δήλωση, πρωί πρωί, του κ. Κεδίκογλου, δεν είμαι σίγουρος»

«Εγώ θα συνεχίσω την παρουσία μου στη Βουλή. Δεν θα είμαι ούτε ναι σε όλα, ούτε όχι σε όλα. Δεν έχω κάνει καμία κουβέντα συνεργασίας. Εγώ θα ξεκινήσω μια προσπάθεια ανασυγκρότησης της κεντροδεξιάς»

«Εθνικές εκλογές δεν πρόκειται να προκληθούν και τα διλήμματα δεν πιάνουν. Τι σημαίνει σταθερότητα για το 1,5 εκ. των ανέργων;»

«Υπάρχει ανάγκη επανένωσης της κεντροδεξιάς»

«Ο Κώστας Καραμανλής εγγυάται την ενότητα της παράταξης»

«Δεν φταίνε τα ονόματα των κομμάτων ούτε τα σύμβολά τους. Φταίμε εμείς, που είμαστε μέσα στο κόμμα. Δεν πας να αλλάξεις αυτά τα πράγματα. Άκουσα για την Ελιά της κεντροδεξιάς. Αυτά είναι πράγματα που θα συντείνουν στο ανάποδο»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια