Κακλαμάνης: Καλώ τον κ. Καμίνη να πάμε μαζί, να περπατήσουμε στην Αθήνα, να του δείξω εγώ το έργο μου στην Αθήνα και να μου δείξει κι αυτός το δικό του

Συμφώνησα με το κίνημα «Υπέρβαση» των δανειοληπτών για τη δημιουργία γραφείου στο Δήμο Αθηναίων με δωρεάν στελέχωση εθελοντές και νομικούς τους, οι οποίοι θα προσφέρουν νομική και συμβουλευτική βοήθεια, σε δανειολήπτες, που βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση. Στη συμφωνία προβλέπεται να συμπεριληφθούν άτομα του κινήματος στο ψηφοδέλτιό μου.

)

- Θα επαναφέρω την απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη τριτέκνων και πολυτέκνων, όπως ίσχυε από το 2008 επί δημαρχίας μου.
)

 - Θα κάνω κάτι που έκανα και ως πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ. Τότε είχα «επιβάλλει» στον αείμνηστο Θ. Νάκο ρύθμιση για τα χρέη των καταστηματαρχών στους δήμους. Με διάταξη που υπήρχε καταργούνταν οι προσαυξήσεις και τα πρόστιμα και πλήρωναν μόνο με δόσεις τα τέλη που τους αναλογούσαν, πχ για 100.000 ευρώ 100 δόσεις. Έτσι και ο δήμος έπαιρνε χρήματα και ο καταστηματάρχης δεν επνίγετο.

)

- Το όνομα μου θα βγει από τις κάλπες στις 18 Μαΐου. Είναι τελειωμένη ιστορία και δεν πρόκειται να κάνω πίσω.
)

- Ξέρω ότι η υποψηφιότητα μου έχει ταράξει τα νερά. Ο δήμαρχος Αθηναίων για την επόμενη πενταετία θα κληθεί να διαχειριστεί μία πόλη και κυρίως την οικονομική κρίση που έχει πλήξει αυτή την πόλη και τους δημότες της. Βασικά του χαρακτηριστικά πρέπει να είναι η εμπειρία, η γνώση και η αξιοποίηση επί τω θετικώ των λαθών που μπορεί να έχει κάνει. 

- Καλώ τον κ. Καμίνη να πάμε μαζί, να περπατήσουμε στην Αθήνα, να του δείξω εγώ το έργο μου στην Αθήνα και να μου δείξει κι αυτός το δικό του.  Παρέδωσα τον Δήμο Αθηναίων με την ανώτερη οικονομική αξιολόγηση από τον οίκο Moody’s και αυτή τη στιγμή βρίσκεται μία κατηγορία πάνω από τα «σκουπίδια». Είναι μικροψυχία του κ. Καμίνη, ότι δεν είπε ποτέ πως παρέλαβε κοινωνικές δομές (Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Αθηναϊκή Αγορά, το  Ίδρυμα Αστέγων)  από τους προηγούμενους δημάρχους και επικαλείται μόνο το κοινωνικό του έργο. Αποκρύπτει ο κ. Καμίνης ότι πριν από δύο (2) μήνες πήρε δάνειο 31 εκ. ευρώ από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

)

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια