Αυτά υποστήριξε ο Ρουπακιάς στην απολογία του....

Αρνήθηκε την κατηγορία της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, ο Γιώργος Ρουπακιάς, ο οποίος απολογήθηκε σήμερα στον ανακριτή.
Περιγράφοντας τη νύχτα της δολοφονίας στο Κερατσίνι, ο Ρουπακιάς υποστήριξε ότι δεν ήταν προσχεδιασμένη: «Δεν γνώριζα τον Φύσσα, ούτε είχα προσωπικές διαφορές με αυτόν. Ήταν ο φόβος, η ταραχή μου και η κακιά στιγμή». Ωστόσο υπέπεσε....
σε αρκετές αντιφάσεις σχετικά με το που βρισκόταν το μοιραίο βράδυ. Σήμερα είπε ότι βρισκόταν στο σπίτι του εκείνο το βράδυ ενώ αρχικά είχε υποστηρίξει ότι έπινε ποτό σε μία καφετέρια τη στιγμή που είδε την παρέα του Φύσσα να έρχεται κατά πάνω του και του επιτέθηκε.

«Γύρω στις έντεκα τη νύχτα της 17-09-2013 ήμουν στο σπίτι μου στη Νίκαια και έβλεπα τηλεόραση... Γύρω στις 11:30 δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον Γεώργιο Δήμου, ο οποίος μου είπε ότι ο ίδιος είχε ένα τηλεφώνημα με το οποίο τον ενημέρωναν να πάει στην τοπική αμέσως. Με ρώτησε αν γνωρίζω κάτι σχετικά και εγώ απάντησα αρνητικά. Του είπα κλείσε και σε ξαναπαίρνω. Έκανα από μια κλήση στους Πατέλη και Καζαντζόγλου οι οποίοι δεν απάντησαν. Κάλεσα πίσω τον Δήμου και του είπα να πάει στην τοπική και θα ερχόμουν και εγώ για να δούμε τι συμβαίνει…» ανέφερε, εξηγώντας τι συνεβη πριν φτάσει στην οργάνωση στη Νίκαια και στη συνέχεια στο Κερατσίνι στην οδό Τσαλδάρη. Αρνήθηκε πάντως ότι ο Καζαντζόγλου ήταν στη θέση του συνοδηγού στο αυτοκίνητό του, παρότι υπάρχουν καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων.

«Φτάνοντας στην οδό Παναγή Τσαλδάρη κάναμε δεξιά στο φανάρι και οι μηχανές έκαναν αμέσως αριστερά στο πρώτο διάζωμα ή στενό. Στο αριστερό μου χέρι ήταν η καφετέρια Κοράλι. Εκεί είδα γύρω 20 άτομα μαζεμένα μαζί με τον Φύσσα τον οποίο τότε δεν γνώριζα...» είπε ο Ρουπακιάς. 
Ο Ρουπακιάς επανέλαβε ότι ο Φύσσας του επιτέθηκε αλλά υποστήριξε ότι μαζί του ήταν και άλλα άτομα, γεγονός που επίσης διαψεύδεται από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων.

Ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του 34χρονου είπε στην απολογία ότι δεν αποδέχεται την συμμετοχή του σε εγκληματική οργάνωση: «Δεν αποδέχομαι τη συμμετοχή μου σε εγκληματική οργάνωση, ούτε γνώρισα την ΧΑ σαν εγκληματική οργάνωση. Εγώ τη ΧΑ τη γνώρισα μέσα από συσσίτια τροφίμων και ρουχισμού, από ομιλίες βουλευτών που μιλάγανε για την Αρχαία Ελλάδα και σχολιάζανε την καθημερινότητα. Ήμουν και είμαι πεπεισμένος για τις καλές προθέσεις αυτού του κόμματος».

Παράλληλα, μίλησε για χαλαρή σχέση του ιδίου με την Χρυσή Αυγή. Η πρώτη του επαφή με το κόμμα έγινε τις αρχές Οκτωβρίου του 2012 και όπως είπε, «εκεί με οδήγησαν οι αντιμνημονιακές μου θέσεις και η αγάπη μου για την πατρίδα μου. Είχα μια περιέργεια να δω τι είδους άνθρωποι είναι τα στελέχη της Χ.Α. Είχα ακούσει  πολλά θετικά αλλά και πολλά αρνητικά περί ναζισμού κλπ».

Ωστόσο, ο ίδιος, σύμφωνα με όσα υποστήριξε, δεν διαπίστωσε οτιδήποτε περί ναζισμού και εθνικοσοσιαλισμού κατά το χρόνο της παρουσίας του στο χώρο.

«Ουδέποτε χαιρέτισα με ναζιστικό τρόπο οποιονδήποτε και αγνοώ την ιστορική προέλευση του συνθήματος "Αίμα Τιμή" . Γνωρίζω το σύνθημα "Αίμα, Τιμή, Χρυσή Αυγή" ως κομματικό σύνθημα που ως τιμή ερμηνεύω την ειλικρίνεια και αυτό που λέμε “μπέσα”. Το αίμα εκπροσωπούσε όπως μας έλεγαν την καθαρότητα της φυλής», είπε μεταξύ άλλων ο Ρουπακιάς στην απολογία του.

Ο Γιώργος Ρουπακιάς παραδέχθηκε ότι στην Χρυσή Αυγή γινόταν διάκριση μεταξύ νόμιμων και παρανόμων μεταναστών. «Δεν άκουσα ποτέ για φυλετική κατωτερότητα των πακιστανών ή άλλων. Όταν λέμε καθαρότητα της φυλής, εννοούμε ότι εάν τυχόν Έλληνας παντρευτεί αλλοδαπό, το παιδί που θα γεννηθεί δεν θα είναι καθαρό», είπε.

Ο Ρουπακιάς χαρακτήρισε ανακριβές ότι ο ίδιος ή η συζυγός του ή η κόρη του είχε οποιαδήποτε εργασιακή σχέση με την Χ.Α. «Ουδέποτε διαχειρίστηκα κάποιο καφενείο ή κυλικείο της τοπικής οργάνωσης της Νίκαιας ή στα κεντρικά γραφεία του κόμματος».

Ενώ, όπως είπε στην απολογία του, δεν γράφτηκε επισήμως ως υποστηρικτής της Χ.Α. «Η σχέση μου με την Χ.Α. ήταν πραγματικά χαλαρή. Εγώ είχα στρατολογηθεί στο κόμμα του ΚΚΕ από την ηλικία των 13 ετών και παρέμεινα ενεργό στέλεχος της ΚΝΕ μέχρι την ηλικία των 17 ετών», υποστήριξε.

Δείτε εδώ την απολογία του

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια