Καταγγελία ΣΟΚ του Βιρβιδάκη: Απειλούν εμένα και τα παιδιά μου (VIDEO)

Σε βαριές καταγγελίες προχώρησε ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Βιρβιδάκης, με αφορμή τα όσα υποστήριξε η Ζωή Κωνσταντοπούλου περί νοθευμένων πρακτικών.

"Κατηγορούμαι ότι έφερα πλαστά κείμενα", τόνισε ο κ. Βιρβιδάκης, επισημαίνοντας....
ότι "αυτά που επικαλείται η Κωνσταντοπούλου είναι αδιόρθωτα πρακτικά" και ότι "θα πρέπει να περιμένει τα τελικά πρακτικά".

Ενώ αναφορικά με την επιστολή της ο κ. Βιρβιδάκης είπε ότι όταν την έστειλε είχε λήξει το Β ' Θερινό Τμήμα της βουλής , του οποίου ήταν ο ίδιος πρόεδρος και άρα δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.
"Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί μια διαφωνία αυτού του τύπου και αυτού του επιπέδου θα πρέπει να καταλήξει να απειλούνται με δολοφονία τα παιδιά μου , εγώ, η οικογεένια μου, να καθυβρίζεται η από 30 ετών πεθαμένη μητέρα μου και να βρισκόμαστε κάτω από συνεχείς απειλές", υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι έχει ολόκληρο πακέτο με υβριστικά ηλεκτρονικά μηνύματα γιατί, όπως είπε, τόλμησε να έχει άποψη.

parapolitika.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια