Τα κλάματα του Γ. Πατέλη- Ο σκληρός “έσπασε” γιατί δεν σήκωνε το τηλέφωνο ο Λαγός

Έντρομος, με τον κλοιό της αστυνομίας πλέον να σφίγγει γύρω του ο σκληρός της Νίκιας, ο πυρηνάρχης Γ. Πατέλης μοιάζει να σπάει, ένα ράκος αρχίζει να κλαίει στα τηλέφωνα με φίλους του από τη Χρυσή Αυγή και παραπονείται ότι κάποιοι επιχειρούν να τον απομονώσουν....

Μάλιστα ο Γ. Πατέλης μιλώντας με λυγμούς με άλλο μέλος της Χρυσής Αυγής λέει ότι φοβάται πως ίσως ρίξουν σε αυτόν τις ευθύνες, πως δεν του απαντά στα τηλέφωνα ο βουλευτής Λαγός.

Β: Ρε μαλάκα δεν μπορώ, δεν είμαι καλά (κλαίει)

Α: Όχι ρε μαλάκα, μη σπάσεις και συ ρε μαλάκα, μη σπάσεις εσύ.

Β: Ρε μαλάκα κοίτα τι μου κάνανε. Παίρνω το Λαγό και δεν μου το σηκώνει. Θα με πετάξουνε έξω, είναι σίγουρο. 

Α: Ρε Γιωργάρα μη σπας και συ ρε μαλάκα, κράτα σε παρακαλώ.

Β: Θα με διώξουνε. Δε μπορώ ρε μαλάκα είμαι πολύ δυστυχισμένος.

Α: Ρε Γιωργάρα και γω το ίδιο θα πάθω. Θα πάω μέσα και έχω και ένα παιδί...

Β: Θα με διώξουνε ρε φίλε, θα με διώξουνε.

Α: Αυτό είναι που σε κόφτει;

Β:Μίλησες;

Α: Δεν έχει έρθει ακόμη. Περιμένω να έρθει...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια