Ξύπνησε από κώμα έγκυος και δε θυμάται ποιος είναι ο πατέρας!

Μία γυναίκα ξύπνησε από κώμα 12 εβδομάδων, μετά από αυτοκινητιστικό ατύχημα και ανακάλυψε ότι είναι τριών μηνών έγκυος, αλλά δε θυμάται ποιος είναι ο πατέρας. 
Πριν από ένα χρόνο η Γκέμα Χολμς οδηγούσε τη μηχανή της, η οποία ξέφυγε από την πορεία της κι έπεσε....
πάνω σε μία κολόνα φωτισμού.

Οι γιατροί δεν περίμεναν ότι θα συνέλθει, αφού είχε χτυπήσει πολύ άσχημα. Είχε πολλά τραύματα σε όλο της το σώμα και είχε σπάσει την πλάτη της.

Αλλά παρά τις προβλέψεις, ξεπέρασε το πρόβλημά της και τώρα αναρρώνει, παρέα με τον τριών μηνών γιο της.

Ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο υποβλήθηκε σε εξετάσεις, οι οποίες απέδειξαν ότι η Γκέμα ήταν τριών μηνών έγκυος.

Επειδή η Γκέμα ήταν σε κωματώδη κατάσταση, όταν διαπιστώθηκε η εγκυμοσύνη, οι γιατροί αναγκάστηκαν να ζητήσουν από τη μητέρα να πάρει την απόφαση για το αν θα κρατήσουν το παιδί ή όχι.

“Οι γιατροί πρότειναν τη διακοπή της εγκυμοσύνης, καθώς η Γκέμα όσο ήταν έγκυος δεν μπορούσε να υποβληθεί σε επέμβαση για να διορθωθεί η πλάτη της. 

Περάσαν πολλά πράγματα από το μυαλό μου αλλά το μόνο που ήθελα ήταν να γίνει καλά και να πάρει μόνη της την απόφαση”.

Όταν τελικά ξύπνησε η Γκέμα της είπαν ότι ήταν έγκυος, αλλά δεν μπορούσε να θυμηθεί να είχε κάποια σχέση πριν, αφού είχε μερική απώλεια μνήμης.

Τα τελευταία τρία χρόνια της ζωής της είχαν διαγραφεί εντελώς από το μυαλό της.

Παρά τα πολλά προβλήματα υγείας που είχε, αποφάσισε να κρατήσει το μωρό. 

“Σκέφτηκα ότι αφού αυτό το μωρό κατάφερε να επιβιώσει μέσα μου μετά από αυτό το φριχτό ατύχημα τότε ήταν γραφτό να γεννηθεί” είπε η Γκέμα.

Η εγκυμοσύνη ήταν πάρα πολύ δύσκολη για την Γκέμα, αφού ήταν στο νοσοκομείο, εξαιτίας του ατυχήματος, αλλά δεν μπορούσε να πάρει παυσίπονα λόγω της εγκυμοσύνης, με αποτέλεσμα να υποφέρει από φριχτούς πόνους.

Τον περασμένο Μάιο γέννησε με καισαρική τον υγιέστατο γιο της.

“Δεν μπορούσα να γεννήσω με φυσιολογικό τοκετό, αφού θα έβλαπτε παραπάνω την υγεία μου. Επιπλέον με είχαν προειδοποιήσει ότι το σώμα μου δε θα άντεχε τις διαστολές της γέννας, αφού θα έσπαγε την πλάτη μου κι άλλο”.

Μητέρα και γιος τώρα είναι καλά στην υγεία τους, ενώ η Γκέμα θα υποβληθεί σύντομα σε εξετάσεις, για να διαπιστωθεί αν θα μπορέσει να κάνει την εγχείριση που θα της επιτρέψει να περπατήσει ξανά. 

“Ο Ρούμπεν είναι το μικρό μου θαύμα και ελπίζω ότι κάποια μέρα θα είμαι σε θέση να τον περπατάω δίπλα μου” δήλωσε η Γκέμα. 
newsit.com.cy/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια