Το γέλιο κάνει καλό. ΑΝΕΚΔΟΤΑ...

Κλείνω τα μάτια μου στη δουλειά και προσεύχομαι για το καλό της ανθρωπότητας και οι άλλοι νομίζουν, ότι κοιμάμαι, αν είναι δυνατόν.
 ______________________

Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα, αφού η κοιλιά μου δεν γίνεται με τίποτα.
 _______________________
Μια φορά, θυμάμαι που πήρα προφυλακτικά, με επιβραδυντικό.... ΄Εκανα 2 χρόνια να πηδήξω!
 ________________________
Στο δημοτικό, έπαιρνα συνέχεια Άλφα. Στο γυμνάσιο, Ηeineken!
  _____________________
-Μωρό μου, θα με πας στο τσίρκο;
 -Όχι, όποιος θέλει, ας έλθει να σε δει εδώ...
 _________________________
-΄Ελα, που είσαι;
- Σπίτι!
- Μπορείς να μιλήσεις;
- Από 2 χρονών!
__________________________________
-Γιέ μου, πού πας;
-Μάνα, θα πάω στα καράβια
-Μία παρά τέταρτο να είσαι πίσω!
_____________________________________
- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί, ποτέ, καμιά δασκάλα, στο σχολείο;
- Τι μου θύμησες, τώρα, γιέ μου! Φυσικά!
- Και τι έγινε;
- Τίποτα. Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο!
_______________________
-Απαιτώ να μου μιλάς γλυκά!
-Προχώρα, μωρή.... πάστα φλώρα.
 _______________________
- Τι δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά.
________________________ 
- Θέλω να γίνουμε, όπως πριν.
- Πότε πριν;
- Πριν 5 χρόνια.
- Μα,.... δεν γνωριζόμασταν!
- Έτσι!!!




thoureios.blogspot.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια