Όλος ο επεισοδιακός διάλογος Κωνσταντοπούλου – Μαρκογιαννάκη....


Δεν είναι η πρώτη φορά και μάλλον όχι η τελευταία, που η Ζωή Κωνσταντοπούλου καταφέρνει να εξοργίσει τον πρόεδρο της Προανακριτικής Επιτροπής, Χρήστο Μαρκογιαννάκη. 
Αυτό συνέβη και σήμερα, όταν η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ... ανέβασε την πίεση του κ. Μαρκογιαννάκη, ο οποίος έφτασε στο σημείο να της πει “είσαι η ντροπή του Κοινοβουλίου”!

Οι φωνές τους....
ακούστηκαν στους διαδρόμους και το newsit σάς παραθέτει όλο τον επίμαχο διάλογο: 

Ζ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ:
Το πρόβλημα είστε εσείς, δεν το δημιουργείτε, γιατί είστε το πρόβλημα.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ:
Τι να σας πω; Λυπάμαι για λογαριασμό σας .Και λυπάμαι που δεν σας μαζεύει το κόμμα σας, δεν σας συμμαζεύει.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: 
Υποδείξεις στον ΣΥΡΙΖΑ αφήστε δεν χρειάζεται να απευθύνετε εσείς. Είστε ο πλέον ακατάλληλος για υποδείξεις προς οποιαδήποτε κατεύθυνση.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ:
Η προσωποποίηση της κακότητας είστε καημένη. Ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του έχει κάποια πράγματα που τον ευχαριστούν. Εσείς έχετε την ευχαρίστηση να ταλαιπωρείτε τους ανθρώπους. 

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: 
Δεν θα σας απευθύνω καν την προσφώνηση «κύριε Πρόεδρε», διότι δεν σας αρμόζει. 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ 
Κυρία «γόνε», σας ακούμε. Εγώ δεν είμαι γόνος.

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: 
Είπαμε εσείς είστε αυτοφυής και μας είπατε την άλλη φορά ότι δεν είστε και παιδί του πατρός σας και θα μας γνωστοποιήσετε τίνος είστε. Περιμένουμε να μας το πείτε αυτό.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: 
Ώρες ώρες, ξέρετε κάτι; Κύριε Δρίτσα Ξέρετε τι μου είπε αυτή η κυρία τώρα; Ξέρετε τι μου είπε;

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: 
Εσείς τι είπατε;

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: 
Κύριε Πρόεδρε, δεν σας είπε αυτό που νομίζετε ότι σας είπε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ:
Αυτό μου είπε ότι περιμένει να δει ποιος είναι ο πατέρας μου. Αυτόν που με γέννησε εμένα! Δεν είστε ικανή να κοιτάξετε το νυχάκι του το μικρότερο του δαχτύλου του. Δεν είστε ικανή εσείς!

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: 
Να απευθύνεστε έτσι στους ομοίους σας, στους ομοτράπεζούς σας.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: 
Ντροπή σας. Είστε η ντροπή του Κοινοβουλίου. Οι γονείς μου είναι νεκροί. Προσβάλεις βάναυσα τη μνήμη τους.

Αργότερα κύκλοι της Ζωής Κωνσταντοπουλου δήλωναν: «Ο κ. Μαρκογιαννάκης συστηματικά προσπαθεί δια των προσβολών και τον εκχυδαϊσμό να αποπροσανατολίσει και να αποτρέψει την εξέταση μαρτύρων. Η κ. Κωνσταντοπούλου ουδέποτε αναφέρθηκε στην οικογένεια κανενός».
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια