Ο Peterhansel εξιστορεί την «Οδύσσεια» του Ντακάρ


Οδήγησε ανάμεσα στην έρημο του Περού, της Χιλής και της Αργεντινής, διέσχισε επικίνδυνα περάσματα στις Άνδεις κάτω από αντίξοες συνθήκες, ακραίες θερμοκρασίες και καταρρακτώδη βροχή. Και όλα αυτά τα....
έκανε καλύτερα και γρηγορότερα από κάθε άλλο οδηγό στον κόσμο. Ο Στεφάν Πετερανσέλ (X-raid/MINI ALL4 Racing), υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο του 2012 και κέρδισε ξανά το Ράλι Ντακάρ.

Ερώτηση: Συγχαρητήρια για την κατάκτηση του Ράλι Ντακάρ 2013. Είναι η ενδέκατη νίκη σου, τι είναι αυτό που την κάνει μοναδική;

Στεφάν Πετερανσέλ: Η συγκεκριμένη είναι μοναδική γιατί ξεπέρασα το ρεκόρ του Άρι Βάτανεν που είχε 4 νίκες, με το να τερματίσω 5 φορές στην πρώτη θέση πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτου. Επίσης ανέβασα το συνολικό ρεκόρ με 11 νίκες σε όλες τις κατηγορίες.

Ερ: Μετά από τις πρώτες ειδικές δεν αμφισβητήθηκε η υπεροχή σου. Το γεγονός ότι είχες ένα σημαντικό προβάδισμα, ιδιαίτερα στα τελευταία στάδια του αγώνα, άλλαξε τον τρόπο οδήγησης σου;

Σ.Π.: Ναι, αλλά μην ξεχνάς πως την πρώτη εβδομάδα υπήρχε μια στενή μάχη ανἀμεσα σε εμένα και τον Νάσερ Αλ Ατίγια. Υπήρχε πολύ πίεση. Σίγουρα οι υπόλοιπες ημέρες ήταν πολύ πιο εύκολες με το προβάδισμα των  40-50 λεπτών. Αυτό σημαίνει ότι πήρα λιγότερα ρίσκα.

Ερ: Μίλησε μας λίγο για το Monster Energy X-raid MINI ALL4 αυτοκίνητο σου και την ομάδα σου. Τί είδους προσπάθεια κατέβαλε ο καθένας προκειμένου να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή ευκαιρία για τη νίκη όταν ξεκινούσε κάθε ημέρα δράσης;

Σ.Π.: Από τότε που άρχισα να τρέχω με αυτοκίνητα, το X-raid MINI ALL4 είναι το καλύτερο με το οποίο έχω τρέξει, με πάρα πολύ καλή απόδοση και 100% αξιόπιστο. Αυτό είναι αποτέλεσμα μιας πολύ καλής προετοιμασίας και πολύ καλής συντήρησης κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η ομάδα μου αποτελείται από 100 άτομα που ο καθένας παρέχει επαγγελματική δουλειά. Αυτό μας κάνει δυνατούς.







Ερ: Οι φετινές διαδρομές του Ράλι Ντακάρ ήταν πιο εύκολες ή πιο δύσκολες σε σχέση με τις περσινές στη Νότια Αμερική;

Σ.Π.: Δεν θα έλεγα πως το φετινό Ντακάρ ήταν το πιο δύσκολο, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι είχε από τις πιο όμορφες και με μεγαλύτερη ποικιλία διαδρομές.

Ερ: Ποιό ήταν το κρίσιμο σημείο που σου επέτρεψε να πάρεις το προβάδισμα και έπειτα τη νίκη;

Σ.Π.: Δεν υπήρχε τέτοιο σημείο. Το γεγονός ότι ήμασταν πολύ σταθεροί και δεν κάναμε κανένα μεγάλο λάθος κατά τη διάρκεια όλου του αγώνα και ειδικά τις πρώτες ημέρες μας επέτρεψε να έχουμε προβάδισμα και να κερδίσουμε.

εΡ: Ποιό ήταν το πιο δύσκολο σημείο αντιμετωπίσατε με τον συνοδηγό σου Ζαν Πωλ Κοτρέ;

Σ.Π.: To πιο δύσκολο σημείο ήταν οι αμμόλοφοι με μαλακή άμμο στην αρχή στο Περού και επίσης η πλοήγηση κατά τη διάρκεια της off road διαδρομής.

Ερ: Τα δελτία καιρού έδειχναν πως ο καιρός φέτος στο Ράλι Ντακάρ θα ήταν αρκετά άστατος. Ποιά ήταν η πιο περίεργη κατάσταση που αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια αυτὠν των χιλιάδων χιλιομέτρων και των ειδικών διαδρομών αυτές τις 14 ημέρες;

Σ.Π.: Στη διαδρομή ανάμεσα ανάμεσα στην Σάλτα και τη Tακουμάν έπρεπε να διασχίσουμε ένα μεγάλο ποτάμι. Ήταν στεγνό και μεγάλο, αλλά μόλις μπήκα μέσα ένα μεγάλο κύμα ύψους ενός μέτρου ήρθε καταπάνω μας. Επιτάχυνα και ξεφύγαμε βλέποντας το από το καθρέπτη. Η ειδική ακυρώθηκε αμέσως μετά, καθώς κανείς δεν ήταν σε θέση να διασχίσει το ποτάμι μετά.

Ερ: Ποιό ήταν το highlight της φετινής χρονιάς για εσένα;

Σ.Π.: Μετά το ρεπό, είχαμε μία πολύ ωραία ειδική διαδρομή 400 χιλιομέτρων σε στυλ ειδικών του WRC! Ήταν μια απολαυστική οδήγηση.








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια