Συγκλονιστική μαρτυρία της γυναίκας που απείλησαν οι ληστές στη N.Ερυθραία


Το χτύπημα στο σπίτι γνωστού βιοτέχνη στη οδό Παπαναστασίου ήταν η αρχή του θρίλερ που ξεκίνησε στις 3.00 τα ξημερώματα στη Ν.Ερυθραία και συνεχίζεται έως αυτή την ώρα στο Κρυονέρι.  
Όπως δήλωσε σοκαρισμένη η νεαρή γυναίκα "επέστρεψα στο σπίτι μου κατά τις 3.00 τα ξημερώματα. Άνοιξα την πόρτα, πήγα κάτω....
στο δωμάτιο μου και ετοιμάστηκα για να ξαπλώσω. Μετά από 5 λεπτά ακριβώς άρχισαν να ακούω θορύβους στον κήπο γιατί εμένα το δωμάτιο μου είναι σε ημιυπόγειο και το σκυλί μου που ήταν μαζί μου στο δωμάτιο ήταν πολύ ανήσυχο. 

Κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο και σηκώθηκα πήρα το κινητό μου, ξύπνησα τον πατέρα μου και πήγα αμέσως και άνοιξα τα φώτα του κήπου για να φοβίσω τους κλέφτες να φύγουν, να καταλάβουν ότι είμαστε ξύπνιοι. 
Το σπίτι του γνωστού βιοτέχνη στο οποίο μπήκαν οι αδίστακτοι κακοποιοί
Το σπίτι του γνωστού βιοτέχνη στο οποίο μπήκαν οι αδίστακτοι κακοποιοί

Οι ληστές όμως δεν έφυγαν. Αμέσως μόλις άνοιξα τα φώτα του κήπου άκουσα βήματα και ήρθαν σε ένα παράθυρο που έχω πάνω από το κρεββάτι μου, έσπασαν το παντζούρι, άρχισα να φωνάζω, έσπασαν και το τζάμι. Μόλις συνέβη αυτό άρχισαν να τρέχω δύο ορόφους πάνω για να μιλήσω με τους γονείς μου και να τους πω να κλειστούμε στα δωμάτια. 

Έτσι όπως ανέβαινα τρέχοντας τις σκάλες μου είπαν οι γονείς μου ότι είδανε τον κλέφτη με τον λοστό 3 σκαλιά από πίσω μου να με κυνηγάει, με κουκούλα, γάντια και όλα τα απαραίτητα. 

Έφτασα στον τρίτο όροφο, γιατί είμαστε σε μεζονέτα, μπήκα με τον πατέρα μου σε ένα δωμάτιο και κλειδωθήκαμε και στο άλλο δωμάτιο κλειδώθηκε η μητέρα μου. 

Ο ληστής προσπάθησε να μπει στο δωμάτιο που ήμουν εγώ με τον πατέρα μου, δεν τα κατάφερε και μετά κατέβηκε κάτω. Ακούγονταν φασαρίες πολλές, τζάμια, σπασίματα και τέτοια και μετά για ένα λεπτό είχαμε πυροβολισμούς. 

Μετά ήρθε η αστυνομία γιατί εμείς την είχαμε καλέσει αμέσως και ήρθε σε 60 δευτερόλεπτα. Την αστυνομία την πήραμε μόλις κλειδώθηκα στο δωμάτιο με τον πατέρα μου. Γι΄αυτό έπεσαν και οι πυροβολισμοί. Είχαν πολλά όπλα απ΄ότι βρέθηκε εδώ με τις σφαίρες. 

Μάλιστα εγώ μόλις γύρισα άφησα ανοιχτή για 5 λεπτά την πόρτα του σπιτιού για να βγουν έξω τα σκυλιά, δηλαδή θα μπορούσαν να είχαν γίνει πολύ χειρότερα τα πράγματα. Θα μπορούσαν να έχω επιστρέψει λίγο αργότερα και πετύχω το σκηνικό εν ώρα δράσης. Ήμουν πάρα πολύ τυχερή. 

Τα χρήματα που πήραν ήταν μέσα στη τσάντα μου που ήταν δίπλα στο κρεββάτι μου. Πήραν τη τσάντα μου δηλαδή και ένα laptop" είπε τέλος η γυναίκα που κυνήγησαν οι ληστές μέσα στο ίδιο της το σπίτι. 
newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια