Ο Γερμανός πρωταθλητής έδειξε τις προθέσεις του από την πρώτη κιόλας μέρα στην ολοκαίνουργια πίστα του Ώστιν. Παρά το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε με διαρροή υγρού από το σύστημα ψύξης του μονοθεσίου στην δεύτερη περίοδο δοκιμών παρέμεινε ταχύτερος σε κάθε περίπτωση.
Στο FP1 όλοι οι οδηγοί έσπευσαν....
να συμπληρώσουν όσους περισσότερους γύρους μπορούσαν προκειμένου να μάθουν την πίστα, να βρουν τα πατήματα και τις γραμμές τους. Με τη θερμοκρασία στον αέρα αλλά και στο οδόστρωμα να μην ξεπερνά τους 20 βαθμούς Κελσίου η μόνη γόμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν η σκληρή της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών είχε θέσει στη διάθεση όλων των πιλότων ένα έξτρα σετ ελαστικών προκειμένου να συμπληρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότεροι συμπλήρωσαν κοντά στους 30 γύρους απόσταση μεγαλύτερη από το μισό του αγώνα. Κύριο χαρακτηριστικό της περιόδου η ιδιαίτερα γλιστερή πίστα που δεν κρατούσε στα περισσότερα σημεία. Εντυπωσιάζει το μέγεθος της διαφοράς του Φέτελ (+1.4 sec) από το δεύτερο Λιούις Χάμιλτον.
Στο FP2 η εικόνα άλλαξε καθώς οι περισσότεροι πιλότοι έβαλαν γρήγορα τη μέση γόμα, η χρήση της οποίας φαίνεται πως θα μεγιστοποιηθεί στον αγώνα. Ο Φέτελ παρότι ταχύτερος όλων έχασε πολύτιμο χρόνο στα πιτ και συμπλήρωσε αρκετά λιγότερους γύρους απ’ ότι η πλειονότητα των αντιπάλων του καθότι η RB8 είχε διαρροή ψυκτικού υγρού. Αλόνσο και Γουέμπερ είχαν παραπλήσιες επιδόσεις με τον Αυστραλό να επωμίζεται το βάρος του αγωνιστικού set – up της Red Bull. Ένα πρόβλημα στον κινητήρα της Renault έδωσε τέλος στην προσπάθεια του Μαλντονάντο που βρέθηκε εκτός δεκάδας στους χρόνους όπως και ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, Κίμι Ράικονεν.
Ο Μάσα ήταν ο ταχύτερος απ’ όσους χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα στο FP2. Η διαφορά του Φέτελ από τους υπόλοιπους πιλότους παρέμεινε μεγάλη.
Χαρακτηριστική η δήλωση του Μπάτον που τόνιζε πως για να στρίψει το μονοθέσιο έπρεπε να φτιάξει πρόσφυση υπερστρέφοντας στην αρχή της πρώτης περιόδου.
Ο Φέτελ που πήρε προβάδισμα από την πρώτη κιόλας μέρα στην ολοκαίνουργια πίστα του Ώστιν τόνισε μετά το πέρας των δοκιμών: «Γλιστρούσε πολύ το πρωί και ήταν σαν να οδηγούμε σε πάγο. Δεν ήταν εύκολο αλλά κατάφερα να βρω ρυθμό. Το απόγευμα αντιμετώπισα προβλήματα και δεν κάλυψα τον αριθμό γύρων που θα ήθελα αλλά πρόλαβα να κάνω δύο καλές εξορμήσεις στην πίστα, πράγμα σημαντικό ενόψει των κατατακτήριων και του αγώνα. Περιμένω κάποιες εκπλήξεις σε ότι αφορά στη ταχύτητα των μονοθεσίων, θα δούμε τι θα συμβεί αύριο. Η κατάσταση του οδοστρώματος θα βελτιώνεται συνεχώς. Είναι καλό που βρισκόμαστε ανάμεσα στους πρώτους, τώρα πρέπει να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο ώστε να παραμείνουμε εκεί».
Ο έτερος πιλότος της Red Bull Μαρκ Γουέμπερ στον οποίο έπεσε χτες το βάρος του set up για την Αυστριακή ομάδα συμπλήρωσε: «Είναι μία πολύ ωραία πίστα, γρήγορη και ειδικά ο πρώτος τομέας της είναι ‘τέρμα γκάζι’. Οι επόμενοι δύο είναι πιο παραδοσιακοί και παρόμοιοι με κομμάτια άλλων σιρκουί. Στο ξεκίνημα το οδόστρωμα γλιστρούσε πολύ, πράγμα που μας προβλημάτισε όλους αλλά στη πορεία στρώθηκε λάστιχο και βρήκαμε ρυθμό. Όπως συμβαίνει σε όλα τα νέα σιρκουί, πρέπει να βάλεις προτεραιότητες σε ότι αφορά στο που ξοδεύεις το χρόνο δράσης στις ελεύθερες δοκιμές. Πάντα υπάρχει ένας συμβιβασμός. Πάντως αυτή η πίστα έχει λίγο απ’ όλα, είναι πολύ ωραία».
Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής του πρωταθλήματος Φερνάντο Αλόνσο περιμένει αύριο στις δοκιμές (20:00 ώρα Ελλάδος) τους Ταύρους να κάνουν το 1-2. Αυτό όμως δεν τον πτοεί όσον αφορά στη μάχη του πρωταθλήματος: «Δεν υπάρχει κάποια έκπληξη για μας. Είναι οι πιο γρήγοροι και θα κάνουν το 1-2 σ’ όλες τις περιόδους δοκιμών και το ίδιο θα συμβεί και στον αγώνα. Αυτό υπό φυσιολογικές συνθήκες. Στον αγώνα όμως συνήθως δεν είναι νορμάλ τα πράγματα και τους πιέζουμε περισσότερο. Θα εκμεταλλευτούμε κάθε δυνατή ευκαιρία και θα δώσουμε μάχη γύρο με το γύρο. Ξέρουμε το δυνατό σημείο των αντιπάλων μας είναι η ταχύτητά τους, το δικό μας δυνατό σημείο είναι ότι έχουμε δυνατή ομάδα και αξιοπιστία. Θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε τα δυνατά μας σημεία. Οι βελτιώσεις της F2012 αποδίδουν αλλά ταυτόχρονα φέρνουν βελτιώσεις και προοδεύουν και οι αντίπαλοί μας».
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m38.125s 30
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m39.543s + 1.418s 28
3. Fernando Alonso Ferrari
1m40.337s + 2.212s 29
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m40.528s + 2.403s 29
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m40.650s + 2.525s 30
6. Felipe Massa Ferrari
1m40.966s + 2.841s 26
7. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m41.023s + 2.898s 29
8. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m41.036s + 2.911s 28
9. Nico Rosberg Mercedes
1m41.159s + 3.034s 32
10. Sergio Perez Sauber-Ferrari
1m41.473s + 3.348s 29
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m41.783s + 3.658s 29
12. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m41.825s + 3.700s 28
13. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m41.833s + 3.708s 29
14. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m41.880s + 3.755s 23
15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m41.998s + 3.873s 27
16. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m42.539s + 4.414s 30
17. Michael Schumacher Mercedes 1m42.588s + 4.463s 25
18. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m43.288s + 5.163s 23
19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m43.443s + 5.318s 28
20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m43.522s + 5.397s 23
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m44.464s + 6.339s 24
22. Bruno Senna Williams-Renault 1m44.548s + 6.423s 29
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m46.917s + 8.792s 13
24. Ma Qing Hua HRT-Cosworth 1m48.559s + 10.434s 19
Δεύτερη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m37.718s 17
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m38.475s + 0.757 36
3. Fernando Alonso Ferrari
1m38.483s + 0.765 35
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m38.748s + 1.030 31
5. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m38.786s + 1.068 32
6. Felipe Massa Ferrari
1m39.029s + 1.311 33
7. Nico Rosberg Mercedes
1m39.448s + 1.730 32
8. Bruno Senna Williams-Renault 1m39.531s + 1.813 38
9. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.653s + 1.935 36
10. Michael Schumacher Mercedes 1m40.115s + 2.397 30
11. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m40.166s + 2.448 32
12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m40.230s + 2.512 35
13. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m40.2$6s + 2.568 32
14. Sergio Perez Sauber-Ferrari
1m40.326s + 2.608 35
15. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m40.435s + 2.717 30
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m40.516s + 2.798 32
17. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.700s + 2.982 34
18. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m41.430s + 3.712 35
19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m42.476s + 4.758 38
20. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m42.652s + 4.934 33
21. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m42.846s + 5.128 38
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m43.538s + 5.820 38
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m44.453s + 6.735 16
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m45.114s + 7.396 20
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.