Απλήρωτοι δύο μήνες οι υπάλληλοι του ΣΥΡΙΖΑ


Μεταφέρω αυτολεξεί την τελευταία ανάρτηση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ Δημ. Παπαδημούλη από το facebook

«Μαζικά, ενωτικά, μαχητικά, ειρηνικά κατά των μέτρων. Προετοιμασία και πρωτοβουλίες για εκλογές το συντομότερο και κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ»

Και μαζύ, ομοίως αυτολεξεί, μιας....
από τις απαντήσεις εις τον Παπαδημούλη, αυτήν με την υπογραφή Alexandra Kossiori

«Aς μου εξηγήσει κάποιος γιατί τώρα που ακόμη τα νέα μέτρα και το 3ο μνημονιο δεν έχει ψηφιστεί και εφαρμοσθεί ...ας μου εξηγήσει γιατί οι υπάλληλοι του ΣΥΡΙΖΑ παραμένουν 2 μήνες απλήρωτοι ...?? και ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί εγώ να εμπιστευθώ και να σπεύσω να ψηφίσω ένα κόμμα που δεν μπορεί να νοικοκυρέψει τα του οίκου του ?? αυτά δεν καταχωρούμε σαν λάθη στους επι 30 χρόνια κυβερνόντες ΠΑΣΟΚΝΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ..εάν και αριστερά εφαρμόζει την ίδια φόρμουλα ασυνέπειας ...ε τότε εγώ φως στο τουνελ δεν βλέπω απο πουθενά !!!»

Επειδή ο Παπαδημούλης συνηθίζει να «κατεβάζει» αναρτήσεις που δεν του είναι είναι αρεστές, είναι πλέον μάταιο με τη δημοσιοποίησή μου αυτή, να το επιχειρήσει.
Εις ό,τι αφορά τη μη καταβολή δεδουλευμένων από το κόμμα που επιδιώκει να αποτελέσει τον κορμό της επόμενης «κυβέρνησης της Αριστεράς», ας κρίνουμε την αξιοπιστία του, από την αναξιοπιστία του γιά τα οίκου του.



Γιά την αντιγραφή
Σεραφείμ Χ. Μηχιώτης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια