Κανέλλη Βουλευτής ΚΚΕ Α΄ Αθήνας (κατά τη βούληση των ψηφοφόρων) Παναθηναϊκός. Πάντα. Κατά τη δική μου βούληση και ψυχή."


Η Λιάνα Κανέλλη ενοχλήθηκε από τη φάρσα των συντελεστών της εκπομπής "Συντέλεια" και με γραπτή της δήλωση γνωστοποίησε την απόφαση της να παραιτηθεί από μέλος της Παναθηναϊκής Συμμαχίας.

Η γραπτή δήλωση της Λιάνας Κανέλλη:


"Κύριε Πρόεδρε και αγαπητά μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ 

Προφανώς δεν μπορώ να παραμείνω μέλος του σωματείου σας. Υποβάλλω την παραίτησή μου, με επίγνωση ότι δεν θα έλθει δα και η συντέλεια, δια της απουσίας μου,να υπονομεύσει τις προσπάθειές σας για τον αγαπημένο μου ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ. Καλή επιτυχία απόψε και συνεχώς στην ομάδα μας. 

Λιάνα Κανέλλη 

Βουλευτής ΚΚΕ Α΄ Αθήνας (κατά τη βούληση των ψηφοφόρων) 

Παναθηναϊκός. Πάντα. Κατά τη δική μου βούληση και ψυχή."

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια