«Εγώ είμαι το κομμούνι που πρέπει να γίνει σαπούνι»...

Τα επεισόδια που συνέβησαν την Πέμπτη έξω από το θέατρο «Χυτήριο» σχολίασε η βουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη
με ένα κείμενο του Γκέμπελς, λέγοντας πως αυτό είναι το τελικό της σχόλιο για τη Χρυσή Αυγή.

Καλεσμένη στη 
πρωινή εκπομπή.... του Mega η κυρία Κανέλλη, διάβασε ένα απόσπασμα από κείμενο του Γκαίμπελς που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Der Angriff, στις 30 Απριλίου 1928: «Είμαστε κόμμα αντικοινοβουλευτικό. Μπαίνουμε στη Βουλή για να μας εφοδιάσει το οπλοστάσιο της Δημοκρατίας με τα δικά του όπλα. Αν η Δημοκρατία είναι τόσο ηλίθια που γι' αυτή τη δουλειά να μας δώσει κάρτες δωρεάν μετακίνη­σης και μισθούς, δικό της πρόβλη­μα. Αν πετύχουμε να εκλεγούν στα διάφορα κοινοβούλια εξήντα ως εβδομήντα υποκινητές και οργα­νωτές από το κόμμα μας, θα πλη­ρώνει για την αγωνιστική μας ορ­γάνωση η ίδια η πολιτεία.

Κι ο Μουσολίνι μπήκε στη Βου­λή. Λίγο αργότερα, όμως, παρήλαυνε στη Ρώμη με τους Μελανοχίτωνές του. Αν δεν πετύχουμε να έχουν ασυλία οι πιο επικίν­δυνοι άνδρες μας, αργά ή γρήγο­ρα θα βρεθούν όλοι πίσω απ' τα σίδερα. Θα συμβεί αυτό αν έχουν ασυλία; Βεβαίως, αλλά μέχρι τότε θα έχει περάσει αρκετό διάστημα, και εν τω μεταξύ οι προστατευμένοι από την ασυλία πρόμαχοι της πίστης μας θα έχουν βρει το χρόνο και την ευκαιρία να διευρύνουν το αγωνιστικό μας μέτωπο, έτσι που ο περιορισμός τους και το φίμωμα του δημόσιου κηρύγματος τους να μην μπορεί να γίνει όπως θα ευχό­ταν η δημοκρατία. Δεν ερχόμαστε ούτε ως φίλοι ούτε και ως ουδέτεροι. Ερχόμαστε ως εχθροί! Όπως επιτίθεται ο λύ­κος στα πρόβατα, έτσι ερχόμαστε».

Αναφερόμενη στην επίθεση που είχε δεχθεί τον περασμένο Ιούνιο από τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη σε πάνελ τηλεοπτικής εκπομπής η κυρία Κανέλλη, σε εμφατικό τόνο, είπε: «Εγώ είμαι η τραμπούκα! Εγώ έκλεψα τη χώρα! Εγώ πρόδωσα τη χώρα! Εγώ είμαι η βρωμιάρα! Εγώ είμαι το κομμούνι που πρέπει να γίνει σαπούνι! Ο δικός μου Χριστός ξεφτιλίστηκε».

Τέλος τόνισε ότι από την πλευρά της δεν έχει καμία ευθύνη για τη Χρυσή Αυγή και ότι το δικό της πρόβλημα είναι η η αντίδραση σ' αυτή τη δράση. «Μόνο με πολιτισμό μπορώ να απαντάω στη βαρβαρότητα! Με γνώση! Χρειάζεται πάρα πολύ κόπο για να είμαι ψύχραιμη», κατέληξε η Λιάνα Κανέλλη.
nonews-news.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια