«Είμαι ο μεγαλύτερος μαλάκας–Εριξα με κλειστά τα μάτια» [βίντεο]

Έλυσε τη σιωπή του ο εραστής της παπαδιάς για τη δολοφονία του 52χρονου ιερέα. Ο 41χρονος που κατηγορείται για το φόνο είπε πως δεν είχε σκοπό να σκοτώσει τον παπά, αλλά τον πίεζε αφόρητα η πρεσβυτέρα.
Μιλώντας στην εκπομπή «Μίλα», είπε χαρακτηριστικά «έριξα με κλειστά τα μάτια. Δεν ξέρω τι έγινε....
Η κυρία τα ξέρει. Είχε βάλει και άλλα άτομα να τον σκοτώσουν. Εγώ της είχα πει να χωρίσει, αντί να κάνει αυτό το πράγμα»

Μάλιστα δήλωσε πως δεν αγαπούσε την παπαδιά, καθώς δεν σκόπευε να αφήσει τη σύζυγο του και το παιδί του για καμία. Παράλληλα τονίζει πως εκείνος της είπε να χωρίσει και να μην σκοτώσει τον παπά. «Ήθελε να τα φάει όλα, της είχε φάει 30 χρόνια από τη ζωή της και την πλήρωσα τη νύφη εγώ. Εγώ είμαι το μεγαλύτερο θύμα, ο μεγαλύτερος μ...ς που υπήρχε στην Ελλάδα».

Για τη στιγμή της δολοφονίας ο δράστης είπε «Πώς έγινε εκείνη την ώρα ούτε που ξέρω και έριξα με κλειστά τα μάτια. Έριξα με τα μάτια κλειστά με 7 νούμερο σκάγι και σηκώθηκα και έφυγα μετά τι έγινε δεν ξέρω. Δεν είμαι τέτοιος χαρακτήρας. Αφού έριξα, έφυγα, αλλά μετά άκουσα ένα αμάξι να μαρσάρει. Δεν τον σκότωσα εγώ.

Αναφερόμενος στη σχέση που είχε η παπαδιά με τον ιερέα, ο κατηγορούμενος είπε πως εκείνη δεν φερόταν καλά «Ο παπούλης της φώναζε γιατί αυτή παιδιάριζε».



iefimerida.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια