Οι off shore, οι μίζες κι ο… «βοσκός» του Ψηλορείτη!


Οι off shore, οι μίζες κι ο… «βοσκός» του Ψηλορείτη!Ήταν λοιπόν, μόνος, απελπισμένος, ψυχολογικά καταβεβλημένος τον περασμένο Γενάρη ο τέως υπουργός, κάποτε παντοδύναμος, τώρα υπό κατάρρευση, αισθανόμενος πως η προφυλάκιση τον πλησιάζει απειλητικά…


Ο φίλος του απ’ τα παλιά, σύντροφός του, συμμαχητής....
και σε εσωκομματικές μάχες, τον επισκέφθηκε στο γραφείο του, σε αυτό στο κέντρο της Αθήνας και όχι στο άλλο, το «επίμαχο» που αγοράστηκε, λένε, με μαύρο χρήμα κι αυτό και έκρυβε πολλά μυστικά (κάποια απ’ αυτά αποκαλύφθηκαν…)…


Τον βρήκε σε τραγική κατάσταση.


-          Όλα χάνονται. Μου φαίνεται ότι δεν θα τη γλιτώσω τη φυλακή. Παίρνω ψυχοφάρμακα κι εγώ και η γυναίκα μου, του είπε!


-         Κάνε κουράγιο βρε…, προσπάθησε να τον παρηγορήσει ο φίλος απ’ τα παλιά…


-          Τι κουράγιο να κάνω, δε βλέπεις; Και δεν είναι μόνο αυτό. Βρίσκομαι και σε άσχημη οικονομική κατάσταση!


-          Εσύ σε άσχημη οικονομική κατάσταση; Μα δεν μου είχες πει τότε (και του θύμισε παλιότερη συζήτησή τους, στο δώμα του υπουργείου, τότε που ο ξεπεσμένος τώρα φίλος ήταν παντοδύναμος υπουργός…) πως υπάρχουν άφθονα χρήματα, «διασκορπισμένα» σε off shore;


-          Ναι, αλλά ξέρεις τι έχει γίνει…; Μου τα φάγανε σχεδόν όλα! Να σου πω κάτι για να καταλάβεις; Παίρνω το Γιάννη να μου στείλει λεφτά κι αυτός μου απαντά ότι «λεφτά δεν υπάρχουν, τελειώσανε»! Και μου πουλάει και τρέλα, ότι «εμένα μην με ξαναενοχλήσεις, εγώ τώρα δεν ασχολούμαι με τίποτα, είμαι μόνο βοσκός στον Ψηλορείτη»!


 Κάπως έτσι, φίλοι αναγνώστες του Newsbomb, ερμηνεύονται ορισμένα απ’ τα όσα συνέβησαν μετά απ’ αυτή την άκρως ενδιαφέρουσα, όσο και διαφωτιστική κουβέντα…


Η συνέχεια είναι λίγο-πολύ γνωστή…


Κάπως έτσι ερμηνεύεται και η αναφορά στο γνωστό ημερολόγιο με τη λέξη «βοσκός» στο «Γιάννη», ουκ ολίγες φορές. Και μάλιστα με την υπογράμμιση, ότι απ’ τον «βοσκό» ζητούσε χρήματα (απ’ τις μίζες που άλλαζαν πολλές διαδρομές για να χαθούν τα ίχνη…) και αυτός ή αρνούνταν ή… πουλούσε τρέλα!
newsbomb.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια