Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ


Σίγουρα θα θυμάστε τις εξαγγελίες του πρώην  Υπουργού Οικονομικών κ. Βενιζέλου ότι  πρόκειται να γίνει ρύθμιση στα στεγαστικά δάνεια του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και ότι δεν μπορεί να υπερβαίνουν τα 3/10 των μηνιαίων απολαβών. Κάτι μήνες μετά μου
ήρθε ένα έγγραφο από την Υπηρεσία μου που μου ζητά να κάνω μια υπεύθυνη δήλωση για το αν συναινώ στην παρακράτηση ποσού μεγαλύτερου των 3/10 των μηνιαίων αποδοχών μου για την εξυπηρέτηση του δανείου μου. Σε περίπτωση που δεν συναινώ μου τονίζουν ότι είμαι υποχρεωμένη να καταβάλω εξ ιδίων την διαφορά των δόσεων ανά εξάμηνο στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.  Δηλαδή να μου εξηγήσει ο κύριος Βενιζέλος τι σόι διευκόλυνση προς τους δημοσίους υπαλλήλους είναι αυτή, αφού ναι μεν δεν θα μας τα κρατάει η Υπηρεσία μας, αλλά θα πρέπει να τα καταθέτουμε στο ΤΠΚΔ  μέσα σε ένα εξάμηνο.  Δηλαδή τι αλλάζει?  Μας δουλεύουνε κανονικά.
ΡΟΥΛΑ ΤΑΚΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια