Η Βίκυ μου έκανε τα νεύρα κρόσια!


Σήμερα το πρωί αποφάσισα να ζήσω όπως μια μέση ελληνίδα.
Σηκώθηκα το πρωί, φόρεσα την Hermes ρόμπα μου και τις ανατομικές μου παντόφλες των 500 ευρώ, άνοιξα το παράθυρο αφού τράβηξα τις κουρτίνες προσέχοντας να μην χαλάσω τα κρόσια των 5.000 ευρώ αισθάνθηκα αγαλλίαση βλέποντας την Ακρόπολη.



Σκέφτηκα ότι ήταν καιρός να αρχίσω να σχεδιάζω τις καλοκαιρινές μου διακοπές. Ελούντα, ή κάπου στο εξωτερικό;


Ήμουν πολύ κουρασμένη από τον Χειμώνα που πέρασε. Βλέπετε η μέση ελληνίδα έχει πολλά στο κεφάλι της.


Οι ώρες της μέρας δεν μου φτάνουν. Πρωινό στο σπίτι (γιατί ένα καλό πρωινό είναι must για ένα δυναμικό ξεκίνημα της μέσης ελληνίδας).
Μετά brunch με φίλες στην Μεγάλη Βρετανία, ή στο Hilton. Το καλοκαίρι προτιμώ τον Αστέρα ή το Lagonissi Resort.
Τα ψώνια είναι η πιο δύσκολη αποστολή της κάθε ημέρας. Η μέση ελληνίδα δεν νοιάζεται για σούπερ μάρκετ και τυριά και γάλατα ή για το μαγείρεμα. Όχι!
Η μέση ελληνίδα, όπως εγώ, ψάχνει να βρει αυτό το κάτι που θα την κάνει ξεχωριστή. Κι εκείνη και την οικογένειά της.


Το νεο άρωμα της Hermes. To νεο μαντήλι της. Τι θα φορεθεί το καλοκαίρι. 


Και όλα αυτά δεν μπορεί να τα βρει στην Αθήνα. Έτσι αναγκάζεται να πάει Παρίσι, Λονδίνο ή ακόμα και Νέα Υόρκη.


Αν η μέση ελληνίδα δεν ξοδέψει τουλάχιστον 10.000 με 15.000 την εβδομάδα δεν θεωρείται μέση ελληνίδα. 


Αν η μέση ελληνίδα δεν γνωρίζει με το μικρό τους όνομα τους πωλητές στην Place Vendome δεν θεωρείται μέση.


Αν η μέση ελληνίδα δεν κάνει spa 2 φορές της εβδομάδα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.


Ποιές είναι αυτές; 


Γκαλά, δεξιώσεις, δείπνα, ταξίδια της τελευταίας στιγμής για επικαιροποίηση της γκαρνταρόμπας...


Αλλά κουράστηκα με όλα αυτά...


Λέω για χαλάρωση να βγώ στον κήπο των 1000 τ.μ. που έχει κάθε μέσο σπίτι κάθε μέσης οικογένειας στην Ελλάδα, να χαλαρώσω λίγο στην πισίνα και να σκεφτώ τι θα φορέσω το βράδυ στο φιλανθρωπικό γκαλά για την συγκέντρωση χρημάτων για τα παιδιά του Σουδάν.


Το Armani; Το Salvatore Ferraggamo; Ή το Missoni; (μπα το Missoni είναι πολύ σπορ...)


Κατερίνα Λάσκαρη
newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια