Γιαυτό τους είπα…ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ»


«ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ, σας χαιρετώ… η πολιτική σας είναι αδιέξοδη».
Δεν έχει εισαχθεί τίτλος 
Αυτά είναι λόγια του πρώην στελέχους του Σύριζα και μέλους της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής,  Νίκου  Χανιά που μετέφερε σε στελέχη του κόμματος και στον κεντρικό γραμματεά του ΣΥΝ, Δημήτρη Βίτσα λίγο πριν....
καταθέσει την επιστολή παραίτησης του.

«Δεν πήγαινε άλλο έβλεπα ότι οι θέσεις και οι προτάσεις του κόμματος , ήταν ανεδαφικές» επιμένει στο parapolitika.gr ο κ.Χανιάς. «Κατέθεσα την επιστολή μου πριν από πέντε μέρες στα κομματικά στελέχη και στον κεντρικό γραμματέα του Σύριζα Κορινθίας και αυτοί έβγαλαν την επιστολή σήμερα και μάλιστα σε αποσπάσματα».

«Δεν ξέρω  αν είναι ηθικό και έντιμο για τον Σύριζα να λιβανίζουμε μια κατάσταση, ότι έκανα το έκανα με τα  δικά μου κριτήρια και με βάση την δική μου συνείδηση», τονίζει ο Νίκος Χανιάς… «Πριν δύο χρόνια που μπήκα στο κόμμα τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Όταν μου έγινε η πρόταση την οποία θεωρούσα τιμητική ο Σύριζα ήταν στο 5%....τώρα με την άνοδό του, ανακαλύπτω ότι και οι προτάσεις του είναι ανεδαφικές. Δεν με νοιάζει τι θα πουν για την κίνησή μου… ούτε με ενδιαφέρουν οι ανακοινώσεις του κόμματος που βγαίνουν για να κάνουν τι;  να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα.  Η φαντασία το καθενός μπορεί να σκεφτεί ότι θέλει, όμως έχουμε δημοκρατία και εγώ λειτουργώ βάση αυτής. Δεν με ενδιαφέρει αυτό το σύστημα και γιαυτό  τους είπα…ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ».

Μ.Μπ.
parapolitika.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια