Ξέφραγο αμπέλι! - Να γιατί έκλεψαν τον Πικάσο απ΄την Εθνική Πινακοθήκη


Κάποτε υπήρχε στην Ελλάδα ένας πίνακας του Πικάσο περιουσία όλων μας... μέχρι που έτσι απλά κάποιος θέλησε να τον κλέψει και όπως αποδείχθηκε μπόρεσε να το κάνει με πολύ απλό τρόπο.
Το γιατί φαίνεται σε όλο του το μεγαλείο από την έκθεση του επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης που ούτε λίγο, ούτε πολύ μιλάει για ξέφραγο αμπέλι.
Ο πίνακας που αποτέλεσε φόρο τιμής στην αντίσταση του λαού μας στον Άξονα έκανε φτερά διότι....
σύμφωνα με την έρευνα οι φύλακες ήταν ανεκπαίδευτοι, δεν υπήρχε καμία σύνδεση του συστήματος συναγερμού με την αστυνομία ενώ ακόμη και οι κασέτες των καμερών του κλειστού κυκλώματος ήταν... ληγμένες 


Η έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή, είναι αποκαλυπτική:


- «Τα συστήματα ασφαλείας τοποθετήθηκαν το 1992 στο πλαίσιο της έκθεσης "Από τον Θεοτοκόπουλο στο Σεζάν". Το 2000 έγινε βελτίωση και αναβάθμιση του συστήματος. Τα τελευταία 12 χρόνια δεν έγινε το παραμικρό, αν και υπάρχουν τυφλά σημεία στον εξωτερικό χώρο που δεν καλύπτονται από το ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας που είναι εγκατεστημένο».
- Σύμφωνα με τις ένορκες καταθέσεις δεν υπάρχει εγχειρίδιο.... ή οδηγίες που να αναφέρονται στις ενέργειες των φυλάκων σε περίπτωση ληστείας, κλοπής ή ενεργοποίησης συναγερμού.
- Δεν υπάρχει ενδοεπικοινωνία στην παρούσα περίοδο και η επικοινωνία μεταξύ των φυλάκων γίνεται μέσω των προσωπικών κινητών.
- Δεν υπάρχει online σύνδεση με το υπουργείο Πολιτισμού ή την Αστυνομία. Η Αστυνομία ειδοποιείται από την εταιρεία ΕΡΜΗΣ και όχι από τον φύλακα.
- Οι φύλακες δεν έχουν περάσει ποτέ από ειδική εκπαίδευση που αφορά στον τρόπο με τον οποίο θα γίνεται η φύλαξη και τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούν σε περίπτωση συμβάντος.
- Πολλές φορές χτυπάει ο συναγερμός χωρίς να υπάρχει πραγματικό πρόβλημα επειδή έχουν λήξει οι μπαταρίες και δεν έχουν αντικατασταθεί.
- Οι κασέτες που γράφουν τα συμβάντα, επειδή χρησιμοποιούνται χωρίς να αντικαθίστανται (λόγω έλλειψης χρημάτων), πολλές φορές δεν γράφουν και ως εκ τούτου δεν λαμβάνεται εικόνα ή λαμβάνεται μη ευκρινής εικόνα από τις κάμερες της Πινακοθήκης.
- Πραγματική φύλαξη κάνουν μόνο 11 άτομα, καθώς ένας είναι στην γκαρνταρόμπα, δύο απασχολούνται στο πωλητήριο, ένας στα εισιτήρια, ένας έχει τον συντονισμό και κατά κανόνα ένας θα λείπει για οποιονδήποτε λόγο. Αντίστοιχα το βράδυ απασχολούνται στην καλύτερη περίπτωση δύο νυχτοφύλακες και έτσι αν κάποιος απουσιάζει (άδεια, ασθένεια κ.λπ.) στην Πινακοθήκη παραμένει μόνο ένας.
- Τα τελευταία 12 χρόνια δεν έχουν αντικατασταθεί οι κεντρικοί πίνακες ασφαλείας, που αποτελούν το σημαντικότερο μέρος του συστήματος».


newsit.g

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια