Αγγιολίνα Καρκαμπούνα: Της αρέσει το ξύλο στο κρεβάτι [φωτο]...

Αγγιολίνα Καρκαμπούνα: Απεχθάνεται τα πάρτι της ΔΑΠ – Της αρέσει το ξύλο στο κρεβάτι [φωτο]
Tη βρήκαμε στο Facebook, στη σελίδα του Maxim, όπου έγραφε ότι έχει τον καλύτερο «πάτο» της πιάτσας. Δεχτήκαμε την πρόκληση, τη φωτογραφίσαμε και σας την παρουσιάζουμε για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
Όταν σε κοιτάζω, μου έρχεται μια συγκεκριμένη λέξη στο μυαλό…
Μπα; Ποια, δηλαδή;
«Κοντοπούτανο»....
Όχι, πες μου, έχω άδικο;
Για το πρώτο συνθετικό δεν έχεις άδικο, για το δεύτερο συνθετικό όμως έχεις, και μάλιστα μεγάλο. Αλλά έτσι είναι οι κακές γλώσσες.

Εγώ, πάντως, έχω ακούσει ότι οι ψηλές πηδάνε καλύτερα από τις κοντές.
Ποιοι τα λένε αυτά; Εγώ, πάλι, ξέρω πως η κοντή γυναίκα είναι για το κρεβάτι και η ψηλή για πασαρέλα!
Αυτά είναι αηδίες!
Κανόνισε, γιατί θα με κάνεις να σ’ το αποδείξω!
Πού σπουδάζεις, είπαμε;
Στο Πολιτικό της Νομικής.
Αντί να κάνετε πάρτι και να πλακώνεστε για τα πολιτικά, γιατί δεν οργανώνετε όλες οι παρατάξεις μαζί μια ομαδική παρτούζα να τα βρείτε;
Πιστεύω πως ούτε και στο κρεβάτι θα τα βρούμε.
Για να το λύσουμε μια και καλή αυτό το θέμα: Ας πούμε πως είμαι πρωτοετής, γιατί να γραφτώ στην ΠΑΣΠ, την οποία υποστηρίζεις, και όχι στη ΔΑΠ;
Έχεις δει ποτέ συντηρητικές ιδέες να ακμάζουν σε χώρα ή στο πανεπιστήμιο; Αντί να οργανώνει παρτάκια η ΔΑΠ, θα ήταν καλύτερο να προασπίζει την ανιδιοτέλεια και την αξιοκρατία. Δυστυχώς όμως, δεν είναι όλοι ικανοί για κάτι τέτοιο. Το έχει αποδείξει και η ιστορία.
Σου έχει συμβεί ποτέ να δεχτείς απειλές από τις αντίπαλες παρατάξεις στη σχολή σου;
Κοίτα, ως πρωτοετής, δεν πιστεύω πως με γνωρίζουν καλά ακόμα. Τώρα, αν γίνει καμιά στραβή στο μέλλον…
Τεσπά, αρκετά με τα πολιτικά. Πες μου, που μπορεί να σε πετύχει κάποιος το βράδυ;
Τώρα τελευταία βγαίνω περισσότερο στο Γκάζι και στο Κεφαλάρι. Δεν έχω όμως και πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο στη διάθεσή μου. Κάτι η σχολή, κάτι η παράταξη…
Βγαίνεις έξω χωρίς εσώρουχα;
Ε, κοίτα, άμα είναι κανένα φορεματάκι που το απαιτεί, τι να κάνω; Να φαίνεται, δηλαδή, το σουτιέν από πίσω;
Τα μαγουλάκια σου τα βλέπω λίγο κόκκινα. Έτσι είναι πάντα ή απλώς ντράπηκες τώρα;
Με αυτά που με ρωτάς, δηλαδή, πώς θέλεις να είναι;
Τα κωλομαγουλάκια σου είναι κι αυτά έτσι;
(σ.σ.: Γελάει και μου σκάει σφαλιάρα!) Άι στο διάολο!
Για πες τώρα, πότε έκανες πλαστική στο στήθος;
Συγνώμη; Τι λες, δικά μου είναι!
Άσε ρε, μας δουλεύεις;
Αν δεν με πιστεύεις, πιάσ’ τα!
Πολύ ευχαρίστως!
(σ.σ.: Γέλια.) Κάτω τα κουλά σου!
Τελικά, πρέπει να είναι αληθινά!
Είδες που σου τα ’λεγα εγώ;
Βασικά, έτσι το είπα, για να τα πιάσω, το ξέρω πως είναι αληθινά.
Είσαι απαράδεκτος και θεότρελος!
Στη φωτογράφιση τα έδειξες;
Τα έκρυβα κάπως. Βγάλαμε κάποιες πόζες, αλλά τα κρατούσα.
Πώς; Μα… γιατί;
Ε, να, δεν θέλω να τα δει ο κάθε τυχαίος! Είπαμε να κάνουμε φωτογράφιση, όχι να το ξεφτιλίσουμε.
Καλά, δεκαοχτώ χρονών κοπέλα είσαι, αν δεν τα δείξεις τώρα, πότε θα τα δείξεις;
Δεν κατάλαβα, γιατί να τα δείξω; Αν θες να ξέρεις, τα καλά είναι αποκλειστικά και μόνο για λίγους.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό εκείνο των αντρών που σε ενοχλεί περισσότερο;
Από πού να ξεκινήσω… Τώρα τελευταία μου τη σπάει ιδιαίτερα αυτό το στιλάκι που έχουν οι ωραίοι γκόμενοι, και ειδικά κάτι πορτιέρηδες σε κλαμπ. Είναι τόσο σίγουροι πως θα τους κάτσεις, που όλοι τους είναι πραγματικά για γέλια. Θα τους πρότεινα να χαλαρώσουν λίγο.
Τι άντρες σου αρέσουν;
Παλιά, όταν ήμουν πιο μικρούλα, έλεγα πως, αν δεν είναι… σωματώδης, δεν μετράει.
Ώσπου σου έτυχε μικροψώλης και άλλαξες γνώμη.
Συνεχίζω! Με τραβάει όμως πολύ ο άλλος να μου πηγαίνει λίγο κόντρα, να έχει χιούμορ, ιδιαίτερο χαρακτήρα και να είναι και λίγο αδιάφορος. Τα εύκολα δεν είναι καλοφάγωτα!
Τι πρωτοκοιτάζεις σε κάποιον άντρα;
Το πρόσωπο. Κυριολεκτικά τον σκανάρω: τα μάτια του, τα χείλη του, τον τρόπο που με κοιτάζει…
Ποιο είναι το ευαίσθητο σημείο σου; Αυτό που έτσι και το βρει ο άλλος…
Ο λαιμός μου. Σου μιλάω πολύ σοβαρά. Πρόκειται για κίνηση ρουά-ματ. Χάνω την μπάλα, στ’ αλήθεια.
Το έχεις κάνει ποτέ στη σχολή;
Δεν είμαι τόσο ξελιγωμένη. Και να ήθελα, μην ξεχνάς πως συνήθως έχει κόσμο. Αν είναι δυνατόν!
Συνήθως που το κάνεις: Σε σπίτια ή σε αμάξια;
Δεν είμαστε δα και άστεγοι! Τώρα, αν έρθουν έτσι οι καταστάσεις… Για να σου πω την αλήθεια, όλοι το έχουν κάνει κάπου «μυστήρια» κάποτε! Το πού «θα γίνει», βέβαια, έχει να κάνει με το τι έχει προηγηθεί μεταξύ των δύο, αλλά και με το πόση υπομονή μπορούν να κάνουν.
Σου έχει τύχει ποτέ γκόμενος που να μην μπορεί να κρατηθεί ούτε πέντε λεπτά;
Δυστυχώς, ναι. Και, πίστεψέ με, ήταν μια από τις χειρότερες εμπειρίες μου. Όποια το έχει ζήσει, πιστεύω, έχει ξενερώσει στο φουλ. Στη δική μου περίπτωση, πάντως, έβαλα τα γέλια και σηκώθηκα κι έφυγα.
Μπινελίκια ή ξύλο στο σεξ; Τι προτιμάς;
Ε, λίγο ξύλο δεν βλάπτει, νομίζω.
Αγαπημένη στάση;
Αυτό δεν σ’ το λέω. Μάντεψέ το!
Στα τέσσερα.
(σ.σ. Γελάει πονηρά.)
Εντάξει μωρέ, κούλαρε! Η πρώτη είσαι ή η τελευταία; Εντελώς μεταξύ μας τώρα: Τα καταπίνεις ή τα φτύνεις; (σ.σ.: Με ξαναχαστουκίζει.) Πρέπει να τη βρίσκεις με το ξύλο, έτσι; Γυναίκα σ’ την έχει πέσει ποτέ;
Αμέ! Άσ’ τα, ένιωσα πολύ άβολα. Την είχα γνωρίσει σε μια παρέα και μου είπε να πάμε στην τουαλέτα. Υπέθεσα πως ήθελε να πάμε να φρεσκαριστούμε, αλλά η κυρία μου την έπεσε κανονικά. Της ξεκαθάρισα με τη μία ότι δεν με ενδιαφέρει το σκηνικό καθόλου.
Ποια ήταν η τελευταία φορά που χαστούκισες άντρα και για ποιο λόγο;
Ο τελευταίος άντρας που χαστούκισα ήταν ένας δημοσιογράφος που έκανε ακατάλληλες ερωτήσεις!
Το μαλάκα, σαν δεν ντρέπεται!
(σ.σ.: Γέλια.) Ε μα!
tsantiri.gr





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια