Χωρίσανε οι δρόμοι μου με τον κ Σαμαρά Αλλά παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες της παράταξης


Ο Γιάννης Μανώλης σε δηλώσεις του πριν από λίγο στο ΒΗΜΑ FM, έκανε σφοδρή επίθεση στον Αν. Σαμαρά λέγοντας : « Ο κ Σαμαράς έκανε στροφή εκατόν ογδόντα μοιρών. Δεν θα γίνει πρωθυπουργός. Το 70% των στελεχών και οπαδών του κόμματος, της κεντροδεξιάς είναι αντιμνημονιακό και θέλει να ... εκφραστεί πολιτικά».


«Χωρίσανε....
οι δρόμοι μου με τον κ Σαμαρά Αλλά παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες της παράταξης» υπογράμμισε ο κ. Μανώλης, ο οποίος με τη δήλωσή του αυτή βάζει τίτλους τέλους στις σχέσεις του με τον Αντώνη Σαμαρά.


Ειδικότερα ο κ. Μανώλης ανέφερε:
«Εκείνο που εγώ πραγματικά δεν το ανέχομαι δεν το αντέχω είναι η μετάταξη και στη πολιτική και στη ζωή. Μέχρι προχθές είχα την ελπίδα, επειδή γνώριζα πολλά χρόνια τον κ Σαμαρά , ότι θα έλεγε το μεγάλο όχι. Εκείνο που πραγματικά ξεχείλισε το ποτήρι είναι να βλέπω τον Πρόεδρο του κόμματος μου να βγαίνει στο διάγγελμά του και να λεει ότι : Πρώτον, έσωσα τον κατώτερο μισθό και δεν επεκτείνεται σε όλους τους εργαζόμενους, έσωσα τις αντικειμενικές αξίες , έσωσα τις επικουρικές συντάξεις κι είπα να πω μπράβο, είμαι μαζί σου, παρά το γεγονός ότι διαφωνώ στη στροφή που έχει κάνει υπέρ του μνημονίου. Και μόλις πέρασαν δύο μέρες αποδεικνύεται ότι όχι μόνο δεν τα έσωσε και , κυρίως έλεγε ότι δεν υπογράφει χαρτιά, κι υπογράφει χαρτί. Εγώ διαφωνώ μ αυτή την πολιτική.


Τα έκανε αυτά, δικαίωμά του είναι να τα κάνει. Το να έρχεται όμως στη Κοινοβουλευτική Ομάδα, μετά από υπόδειξη του κ Σπηλιωτόπουλου που του είπε πάρε μέτρα κατά βουλευτών και όποιος βουλευτής η στέλεχος δεν στηρίξει τα μέτρα αυτά και το μνημόνιο κι αυτά που λέει ο κ Σαμαράς οι δρόμοι μας χωρίζουν. Εγώ απάντησα, λοιπόν, με φυσιολογικό τρόπο , γιατί αυτό είναι έντιμο ότι, πράγματι, κ Πρόεδρε ο δικός σας δρόμος με τον δικό σας χωρίζει γιατί δεν μπορώ να στηρίξω αυτά τα μέτρα.


Για την απόφαση Σαμαρά αν θα δικαιωθεί.


«Θα αποδειχτεί που οδηγεί τη χώρα ο κ Σαμαράς στη πορεία. Εκείνο που ξέρω είναι ότι ο κ Σαμαράς έκανε στροφή εκατόν ογδόντα μοίρες και γω δεν μπορώ να την ακολουθήσω. Είναι δικαίωμά μου. Τι έκανε ο κ Σαμαράς προς τη κυβέρνηση σε σχέση με τις αυξήσεις στα αγαθά και τα διόδια κι όλων αυτών.
Εγώ θεωρώ ότι ο κ Σαμαράς έκανε αυτή τη στροφή γιατί έτσι νομίζει ότι θα γίνει πρωθυπουργός. Αλλά νομίζω ότι θα πετύχει το αντίθετο Και πιστεύω ότι πιέστηκε και δεν άντεξε τις πιέσεις».


Για το πολιτικό μέλλον των διαγραφέντων
Περιμένετε κατ αρχήν να δούμε τι θα γίνει γιατί δεν είναι ο κ Καμένος μόνο εκτός Νέας Δημοκρατίας είναι πολύς κόσμος. Το 70 % των ψηφοφόρων και των οπαδών της Νέας Δημοκρατίας της Κεντροδεξιάς στο σύνολό της είναι αντιμνημονιακή. Κι αυτός ο κόσμος πρέπει να εκφραστεί. Και δεν μπορεί να εκφραστεί ούτε από το ΣΥΡΙΖΑ, ούτε τον Κουβέλη που βλέπετε τι γίνεται στις δημοσκοπήσεις. Είναι ένας κοινωνικό κομμάτι το οποίο θα πρέπει να εκφραστεί κάποια στιγμή κι αυτό διευκολύνει να υπάρξει μια έκφραση.


Για το μέλλον του


Εγώ δεν πάω σπίτι μου ποτέ. Έχω πει πολλές φορές ότι και με το διάβολο μπορεί να συμμαχήσω για να χτυπήσω το μνημόνιο κι αυτή η πολιτική.
nonews-news.blogspot

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια