Τουλάχιστον αίσθηση προκάλεσε η πληροφορία πως ο γνωστός ηθοποιός, Μιχάλης Ιατρόπουλος, φέρεται αναμεμειγμένος στο κύκλωμα εκβιαστών και τοκογλύφων που δρούσε στη Θεσσαλονίκη. 
Λίγες ώρες μετά την εξάρθρωση των τεσσάρων εγκληματικών οργανώσεων, κυκλοφόρησε η φήμη ότι στη λίστα των απλών συνεργών βρισκόταν και το όνομα του Μιχάλη Ιατρόπουλου....
Ο ίδιος, όμως, απάντησε οργισμένος στα όσα ακούγονται, διαψεύδοντας κατηγορηματικά οποιαδήποτε ανάμειξή του στο κύκλωμα. 


«Είναι αστείο να εμπλέκουν το όνομά μου», λέει στην Espresso ο γνωστός ηθοποιός και καλεί τις αρχές να ανοίξουν τους τραπεζικούς του λογαριασμούς. «Οκτώ ολόκληρους μήνες ζούσα από το ταμείο ανεργίας. Ήμουν άνεργος. Σήμερα, αν ανοίξουν τραπεζικούς λογαριασμούς μου, δε θα βρουν περισσότερα από 300 ευρώ. Αν έκανα τέτοιες δουλειές, δε θα είχα πρόβλημα επιβίωσης». 


Και όπως λέει, αν και το όνομά του ακούστηκε και κάποιοι είπαν ότι είναι ακόμη και κατηγορούμενους, κάνεις δεν τον έχει καλέσει σε απολογία. 
Δεν κρύβει ότι με κάποιους από τους συλληφθέντες τους γνωρίζει και είναι φίλοι από τα παιδικά τους χρόνια.


«Οποιαδήποτε εμπλοκή μου στην υπόθεση είναι αντικείμενο τηλεφωνικών υποκλοπών. Με 3-4 από τους εμπλεκόμενους γνωριζόμαστε από παιδιά και διατηρούμε φιλικές σχέσεις από τότε. Μάλιστα, ήταν πελάτες στα μαγαζιά που διατηρούσα στη Θεσσαλονίκη. Που να ξέρω τι κάνει ο καθένας στη ζωή του;», τονίζει ο Μ. Ιατρόπουλος στην εφημερίδα. 


Αποκαλύπτει μάλιστα πως όταν είχε μαγαζί στη Θεσσαλονίκη, είχε πέσει κι ο ίδιος θύμα τοκογλύφων. «Ήταν οι πιο δύσκολες μέρες της ζωής μου. Είχα χάσει τον ύπνο μου. Αν και υπήρξα άνθρωπος της νύχτας, μέσα από τα μαγαζιά που διέθετα στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω βλάψει στη ζωή μου άνθρωπο. Προκαλώ οποιονδήποτε επωνύμως αλλά και ανωνύμως να βγει να δηλώσει ότι είχε παράνομη συναλλαγή μαζί μου. Αν βρεθεί, θα πάω μόνος μου να παραδοθώ», κατέληξε.
newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια