Ο Μπουτάρης βαθμολογεί τον ...εαυτό του!


Δεν έχει εισαχθεί τίτλοςΜε άκρως αυτοκριτική διάθεση ο «αιρετικός» δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, αποκαλύπτει ότι δεν θα είναι εκ νέου υποψήφιος για το δημαρχιακό αξίωμα, ενώ αυτό-βαθμολογείται με «6» στη διοίκηση του δήμου.


Μιλώντας....
 στο www.parallaximag.gr, ο κ. Μπουτάρης αποκαλύπτει ότι θα βαθμολογούσε τον εαυτό του με βαθμό λίγο πάνω από τη βάση, κυρίως λόγω της διαχείρισης των απορριμμάτων.


«Θα βαθμολογούσα τον πρώτο χρόνο της δημαρχίας με έξι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που δεν αντιμετωπίσαμε είναι τα σκουπίδια. Το ζήτημα είναι η αποκομιδή. Θα δούμε πώς λειτουργούν και άλλες παρόμοιες πόλεις, όπως η Νίκαια και ανάλογα θα αποφασίσουμε. 


Το πρώτο βήμα είναι ότι επειδή δε θα έρθουν στην ώρα τους τα οχήματα που έχουμε παραγγείλει, θα δώσουμε την αποκομιδή ενός διαμερίσματος σε ιδιώτη. Θα γίνει χαμός. Ας γίνει... Δεν υπάρχει άλλη λύση. Σε όλη την Ευρώπη η διαχείριση των απορριμμάτων γίνεται πια ιδιωτικά. Θα έχουμε ένα πολύ ισχυρό επιτελείο με χημικούς, μηχανικούς, περιβαλλοντολόγους που θα ελέγχουν την κατάσταση, αλλά αυτό το χάλι δεν μπορεί να συνεχιστεί, δε γίνεται». 


Οσον αφορά σε μια νέα υποψηφιότητά του απαντά:


«Γιατί να μην είμαι ξανά υποψήφιος; Λέω με το μυαλό μου ότι εγώ το 2014 θα είμαι 72 χρονών. Αν έχω την ίδια σωματική κατάσταση, όπως τώρα που δεν καταλαβαίνω τίποτα, γιατί να μην είμαι; Χώρια που τότε θα είναι και καλύτερα τα πράγματα. Και οικονομικά θα είναι καλύτερα, ο δήμος θα έχει μπει σε μία ρέγουλα, δηλαδή λέω γιατί να φάω όλο το ζόρι και να φύγω στην πορεία; Δε με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου η κεντρική πολιτική σκηνή. Έχω πολιτική άποψη, όμως».
metrogreece.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια