Βιάζουν άνδρες και χρησιμοποιούν το σπέρμα τους για τελετές!


Η υπόθεση έχει συγκλονίσει τη χώρα. Ήρθε στο φως τον περασμένο Ιούλιο, όταν ένα από τα φερόμενα θύματα (υπό το καθεστώς της ανωνυμίας), είπε την ιστορία του σε τηλεοπτική εκπομπή του κρατικού καναλιού. 


Σύμφωνα με τον άνδρα, τρεις γυναίκες προσφέρθηκαν να τον μεταφέρουν με το αυτοκίνητό τους στην....
πρωτεύουσα Χαράρε. 


«Μια μου πέταξε νερό στο πρόσωπο και μου έκαναν ένεση με κάτι που μου προκάλεσε μεγάλη σεξουαλική επιθυμία. 


Σταμάτησαν το αυτοκίνητο και με ανάγκασαν να κάνω σεξ, πολλές φορές με την κάθε μια τους, χρησιμοποιώντας προφυλακτικό. Όταν τελείωσαν, με πέταξαν σε ένα θάμνο, απολύτως γυμνό. 


Κάποιοι άνθρωποι που μάζευαν χλόη, με βοήθησαν να καλέσω την αστυνομία. Με πήγαν στο νοσοκομείο αφού είχα ακόμη παρενέργειες από την ουσία που μου έδωσαν και η επιθυμία μου για σεξ δεν είχε περάσει», είπε. 


Χρειάστηκε να περάσει πάνω από ένας χρόνος για να καταφέρει η αστυνομία να προχωρήσει σε συλλήψεις. Τη Δευτέρα, μάλιστα, τρεις γυναίκες οδηγούνται στο δικαστήριο. Κατηγορούνται για άσεμνη επίθεση, μιας και ο νόμος της Ζιμπάμπουε δεν αναγνωρίζει βιασμό από γυναίκα σε άνδρα. 


Οι γυναίκες αρνούνται στις κατηγορίες και δηλώνουν πως είναι πόρνες.
newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια