Τι είπε ο Χατζηνικολάου για τον ALTER


"Το ΑΛΤΕΡ δεν το βλέπω καλά, οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας, ουσιαστικά 
το κανάλι έχει απομείνει μόνο με κονσέρβες, ταινίες και σειρές, δεν παίζει πλέον ούτε ειδήσεις, ούτε ενημερωτικές εκπομπές. Έκλεισαν ένα χρόνο ταλαιπωρίας οι εργαζόμενοι, μια πληρώνω-μια δεν πληρώνω. Το ΑΛΤΕΡ έχει μπει σε ένα δρόμο που δεν ξέρω αν έχει επιστροφή, προσωπικά αισθάνομαι ότι έφαγα το γάιδαρο, θα φάω και την ουρά. Μέχρι το τέλος....
του χρόνου θα περιμένω να δω στο χρόνο που διαρκεί το άρθρο 99, αν υπάρχει κάποια εξέλιξη. 


Μετά τις γιορτές ,όμως, αισθάνομαι ότι πρέπει να βρω ξανά ένα τηλεοπτικό βήμα, άλλωστε στην τηλεόραση είμαι απλός εργαζόμενος και δεν έχω αποφασίσει από τα 49 μου να διακόψω την πορεία μου. Θα περιμένω το ΑΛΤΕΡ μέχρι το τέλος του χρόνου. Και μετά τις γιορτές θα επανακαθορίσω την πορεία μου. Πάντως, μετά τις γιορτές θα είμαι σε τηλεόραση. Θα ναι το ΑΛΤΕΡ ; Μακάρι. Αν το ΑΛΤΕΡ δεν μπορεί να συνεχίσει, εγώ δεν θα μείνω εκτός τηλεοράσεως για τα επόμενα χρόνια. Το λέω για μερικούς που χαίρονται αυτές τις ημέρες...


Ίσως μου κάνει και καλό αυτή η ...αγρανάπαυση. Κάθε βράδυ μετά από 21 χρόνια. να δω ρε παιδί μου πως είναι και το φως εκείνη την ώρα 8-9 το βράδυ. Αυτή είναι η θέση μου, μη με ρωτάτε κάθε μέρα γιατί με στεναχωρεί...


Μετά τις 7 Ιανουαρίου, είμαι ελεύθερος...Θα ψάξω να βρω τι θα κάνω και μην έχετε αμφιβολία, θα βρω...!




 tvnea.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια