Ξεπουλάνε τα ακριβά αυτοκίνητα σε Αλβανούς, Βούλγαρους και Ρουμάνους


Ελληνες ξεπουλάνε όσο - όσο σε Αλβανούς, Βούλγαρους και Ρουμάνους τα ακριβά αυτοκίνητα τους. Πτώση 80% στις πωλήσεις αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού διαπιστώνουν οι έμποροι απο την αρχή του έτους. Μοσχοπωλούν τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. 


Νέα ήθη και έθιμα στην....
αγορά αυτοκινήτου έχει επιβάλλει η οικονομική κρίση καθώς οι ιδιοκτήτες ΙΧ μεγάλου κυβισμού τα ξεπουλούν σε εξευτελιστικές τιμές και σπεύδουν να αγοράσουν μικρότερου κυβισμού οχήματα.
Είναι εντυπωσιακό πως πλέον έρχονται από το εξωτερικό στη χώρα μας για να αγοράσουν φθηνά, μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα η αξία των οποίων έχει πέσει κάτω και από 50% σε σχέση με το 2009 και το 2010.

Όπως δήλωσε στο Νewsit o Aντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας, Γρηγόρης Καλαντζής, "αυτοκίνητα 1.800 και 2.000 κυβικών είναι πλέον πολυ ακριβά και για να τα κινείς και για να τα συντηρείς στην Ελλάδα. Πολύς κόσμος αγοράσε μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα το καλοκαίρι του 2009 τότε που ίσχυε το μέτρο της απαλλαγής του τέλους ταξινόμησης και τώρα τα πουλάει σε εξευτελιστικές τιμές. Επίσης παρατηρούμε πως εκδηλώνουν μεγάλο ενδιαφέρον να αγοράσουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα από τη χώρα μας καταναλωτές από την Αλβανία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ολλανδία. Οι τιμές σε σχέση με τον περασμένο χρόνο έχουν πέσει κάτω και από 50%. Για παράδειγμα μια πόρσε καγιέν του 2004 ή του 2005 κοστίζει 17 με 18 χιλιάδες ευρώ, νούμερο απλησίαστο για κάποιον που θα αγοραζε πέρυσι. Ενα τσερόκι του 2004 η του 2005 κοστίζει 7 με 8 χιλιάδες ευρώ". 
 

ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η τάση της αγοράς όπως εξηγεί ο κύριος Καλαντζής "στρέφεται στο μικρό αυτοκίνητο έως 1.400 κυβικά και μάλιστα σχεδόν μονοπωλιακά θα έλεγα. Όμως τα μικρά αυτοκίνητα λόγω και των προσφορών που υπάρχουν αφήνουν μικρά κέρδη σε εμάς τους εμπόρους. Ο κλάδος καταρρέει από μια σειρά λάθος πολιτικών. Καταγράφεται μείωση στις πωλήσεις 80% απο την αρχή του έτους". 



 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια