"Βελόπουλε φέρε 500.000 ευρώ και η τιμή μου θα αποκατασταθεί"


Τον Κύριο Αντωνόπουλο τον γνωρίσαμε από τις εκπομπές τις Τατιάνας και το περίφημο βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο οπού φέρεται να τον απεικονίζει να δίνει εντολές σε κουκουλοφόρους.
Είναι μέλος του ΑΝΤAΡΣΥΑ, πρώην μέλος της ΟΛΜΕ. Υποψήφιος με το ΑΝΤΑΡΣΙΑ στις δημοτικές εκλογές που πέρασαν με τον συνδυασμό "ΜΑΧΟΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΔΑΦΝΗΣ" Είναι τώρα μέλος στην Ε' ΕΛΜΕ.
Έχει καταγγελθεί οτι καθοδηγεί μαζί τον Κωνσταντίνου μουσουλμανικές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας, ενώ δικαιολογούσε το πλιάτσικο και την καταστροφή της Αθήνας εκείνον το "Δεκέμβριο" χαρακτηρίζοντας επαναστάτες τους πλιατσικολόγους και...

τους εμπρηστές.

Παραθέτουμε το κείμενο της Αγωγής ωστε να διαβάσετε τι απαιτεί ο κύριος Αντωνόπουλος για την αποκατάσταση της τιμής του.

Κατάθεση αγωγής 1η Ιουλίου 2011
Γενικός αριθμός κατάθεσης Αγωγής 119825/2011

«Να μου καταβάλουν αλληλεγγύως και εις ολόκληρο ο καθένας ως χρηματική αποκατάσταση ηθικής βλάβης που έχω υποστεί το ποσό 500.000 ευρώ!

"Να απαγγελθεί κατά του δευτέρου και του τρίτου
Προσωπική κράτηση μέχρι τριών μηνών για κάθε νέα προσβολή της τιμής μου!

Να δημοσιεύσουν σε όλες τις εφημερίδες των Αθηνών και το δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού για το τακτικό της απόφασης που θα εκδοθεί εντός 15 ημερών.

Να κηρυχτεί η απόφαση προσωρινά εκτελεστή

Να απειληθεί κατά των εναγομένων χρηματική ποινή 300 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης δημοσίευσης της απόφασης που θα εκδοθεί."

Όπως καταλάβετε υπάρχει οικονομική ανάγκη.

Συνεχίζει ο δάσκαλος Αντωνόπουλος και παραθέτει όλες τις αναφορές που γίνονται στο όνομα και την δράση του σε μια εκπομπή διάρκειας 55 λεπτών και τις παρουσιάζει ως μια, προσπαθώντας να παρουσιάσει ως το μοναδικό θέμα της εκπομπή ελληνιστή , ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει όπως θα δείτε και στο βίντεο και ποιο κάτω.

Στην συνέχεια ο κύριος Αντωνόπουλος δίνει ρεσιτάλ.
"Είναι εμφανέστατο σε οποιονδήποτε θεατή ότι όχι μόνο δεν τους υποκινώ να τα σπάσουν αλλά τους προτρέπω - και μάλιστα με οξύ ύφος να αποχωρήσουν από την συγκέντρωση."

Σε δήλωσή του στο anti-ntp Ο Κυριάκος Βελόπουλος είπε: Εγώ περιμένω άπo τον Κύριο Αντωνόπουλο να αποδοκιμάσει τους κουκουλοφόρους. Όπως και ο εκπρόσωπος του Π.Α.ΜΕ ρώτησε τον Κύριο Αντωνόπουλο αν τους αποδοκιμάζει (και δεν το έπραξε) έτσι και εγώ του θέτω την Ίδια ερώτηση. Αν αποδείξει δια λόγου και έργων ότι δεν έχει καμία σχέση με τους κουκουλοφόρους κάτι καταδικάζει πράξεις βίας των κουκουλοφόρων Αν το πράξει, τότε εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να αναγνωρίσω ότι η πολιτική μου αντιπαράθεση και η αξιολογική μου κρίση ήταν λάθος και να απολογηθώ δημοσίως. Εγώ δεν κοστολογώ την τιμή και την αξιοπρέπεια 500.000 κυρίως όταν δεν υπάρχει δόλος.

Η εκπομπή για την οποία δέχτηκε αγωγή ο Κ.Βελόπουλος.



http://anti-ntp.net

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια