Θεσσαλονίκη: Ο Μίκης στην Αριστοτέλους - ''Είμαι αληθινός Έλληνας''!


''Πιθανώς να έχω αλτσχάιμερ -όπως ισχυρίζονται μερικοί- και γι’ αυτό ίσως νοιώθω την ανάγκη να πάρω τη μαγκούρα μου και να πάω εκεί, στη φωλιά του λύκου, που συνεδριάζουν τα νέα μας αφεντικά, για να τους δείξω ποιοι είναι οι αληθινοί Έλληνες'', είπε μεταξύ άλλων ο Μίκης Θεοδωράκης...


Ο Μίκης Θεοδωράκης έκανε....
την εμφάνισή του στην πλατεία Αριστοτέλους λίγο μετά τις 20.00 και αποθεώθηκε από τους περίπου 10.000 αγανακτισμένους πολίτες που τον περίμεναν. Αστυνομική δύναμη δεν υπήρχε στο σημείο, παρά μόνο τροχονόμοι που ρύθμιζαν την κυκλοφορία.

Ο Μίκης Θεοδωράκης με φόντο ένα πανό που έγραφε ''Ρε Ουστ'' ξεκίνησε να μιλάει λίγο μετά τις 20.30 και αφού είχαν προηγηθεί οι ομιλίες των Κώστα Ζουράρι και Γ.Κασιμάτη. Ο μουσικοσυνθέτης ξεκίνησε λέγοντας... ''Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες, οδηγοί της ελπίδας τα νιάτα της Ελλάδας, που ξεχύθηκαν στις πλατείες από το Σύνταγμα ως τον Λευκό Πύργο φωνάζοντας ΟΧΙ στο Μνημόνιο, Έξω η Τρόικα, Κάτω η Κυβέρνηση της μειοδοσίας και του ξεπουλήματος''. 
Η προσέλευση του κόσμου συνεχιζόταν και μαζί η ομιλία του Μίκη: ''Από το καλοκαίρι του 2009 και όλο το 2010 έως σήμερα, βιώνουμε στην πλάτη μας τα αποτελέσματα της τελικής φάσης με την οικονομική και κοινωνική μας εξαθλίωση, που εκπορεύεται από τα διεθνή κέντρα οικονομικής και πολιτικής εξουσίας που στοχεύουν στην παγίωση της παγκοσμιοποίησης. Αν νομίζουν ότι οι Έλληνες μοιάζουν μ’ αυτούς που φορούν γραβάτα και που οι δικοί μας τους αγκαλιάζουν λέγοντας από μέσα τους «Σφάξε με Αγά μου ν’ αγιάσω», κάνουν λάθος''.
''Είμαι καλλιτέχνης. Είμαι μουσικός. Είμαι συνθέτης. Και τι θα πει αυτό; Ότι ως πολίτης είμαι διαφορετικός από τους άλλους; Ότι δηλαδή ένας νομικός, ένας επιχειρηματίας, ένας δημοσιογράφος ή ένας επαγγελματίας πολιτικός έχουν μεγαλύτερη ευθύνη και περισσότερα δικαιώματα να αποφασίζουν για τα κοινά απ’ ό,τι εγώ; Ότι διαθέτουν μόρφωση, σκέψη, κρίση ανώτερη από μας τους καλλιτέχνες; Θα πρέπει άραγε να ακούσω την κ. Ντόρα Μπακογιάννη, που ρωτά πόσο κόστισε η συγκέντρωση στα Προπύλαια και ποιος χρηματοδότης βρίσκεται από πίσω'';

newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια