«Υπάρχουν βράδια που καταρρέω»

«Υπάρχουν βράδια που καταρρέω»

Απογοητευμένος από τη δημοσιογραφία ο Γιώργος Τράγκας

Ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε για την απογοήτευση που νιώθει από τη δημοσιογραφία σήμερα και αποκάλυψε ότι πολλά βράδια «σπάει» η εικόνα του σκληρού ανθρώπου που βγάζει προς τα έξω και καταρρέει. 

«Είμαι απογοητευμένος γενικά από την δημοσιογραφία, η οποία είναι μια γκόμενα που σε πικραίνει αλλά όταν έρχεται και πλαγιάζεις μαζί της, σε βάζει πάλι στην εξάρτηση. Οι δημοσιογράφοι αυτή τη στιγμή σε μεγάλο βαθμό χειραγωγούνται από συμφέροντα, είναι όμηροι, είτε είναι υπάλληλοι, είτε στελέχη, γιατί θέλουν να ζήσουν». 

Συνεχίζει και παραδέχεται πως η εικόνα του σκληρού ανθρώπου πολλά βράδια καταρρέει: «Υπάρχουν βράδια που καταρρέω, που κλείνομαι στην κουζίνα μου, που βλέπω τηλεόραση και το πρωί με παίρνει ο ύπνος. Κάθομαι τότε και κάνω μια κουβέντα με τον εαυτό μου: "Τι δουλειά έχεις εσύ μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση; Αρκετά εργάστηκες, αύριο θα πάθεις κανένα έμφραγμα. Επομένως γιατί δεν το γλεντάς";. Καμιά φορά λέω από μέσα μου ότι είμαι τοξινωμένος, ότι είμαι πρεζάκιας, ένας άνθρωπος ο οποίος ζει από την ένταση. Μερικές φορές πιάνω τον εαυτό μου να λέει: “Και τι έγινε άμα δεν πας ένα βράδυ στο δελτίο; Χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί” . Κατέληξα ότι είμαι ένας άνθρωπος που αισθάνεται τελειωμένος όταν δεν έχει ένταση, και πολλές φορές αυτό καταντά ψυχασθενικό», εξομολογείται ο Γιώργος Τράγκας.


Πηγή: People

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια