«Πρώτα θα πληρωθούν οι συνάδελφοί μου και μετά εγώ»

«Πρώτα θα πληρωθούν οι συνάδελφοί μου και μετά εγώ»

Ποιος παρουσιαστής δηλώνει απλήρωτος;

Δεν διστάζει να αποκαλύψει πως παραμένει απλήρωτος εδώ και αρκετό καιρό, δηλώνοντας πως ό,τι ισχύει για όλους ισχύει και για εκείνον. Ο λόγος για τον... Γιώργο Αυτιά ο οποίος μίλησε στο περιοδικό People για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ίδιος και οι συνάδελφοί του, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στο Alter. 

«Πρώτα θα πληρωθούν οι συνάδελφοί μου και μετά εγώ. Πώς μπορώ να δεχτώ να μείνει απλήρωτος ο καμεραμάν, που κουβαλάει την κάμερα τόσες ώρες στον ώμο του, ο απλός δημοσιογράφος, που παίρνει 700 ευρώ, και να πληρωθώ εγώ;» είπε o δημοφιλής παρουσιαστής και πρόσθεσε: «Πρέπει να σκεφτόμαστε και το διπλανό μας, γιατί ειδικά στην τηλεόραση δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια