Εξ οικείων τα βέλη για τη Ντόρα

Εξ οικείων τα βέλη για τη Ντόρα

Ο νομάρχης Ευρυτανίας δεν στηρίζει το νέο κόμμα

Ο Κώστας Κοντογεώργος, ένας από τους πιστούς φίλους της κ. Μπακογιάννη στην Ευρυτανία, με δηλώσεις του σε τοπική εφημερίδα πήρε αποστάσεις από το κόμμα που ανακοινώνεται τη Κυριακή.  Για την ανάγκη δημιουργίας
και ίδρυσης νέου κόμματος, είπε πως «έχουμε πολλά κόμματα, απλά θέλουν εκσυγχρονισμό και δημοκρατικότερη λειτουργία».
Ο ίδιος δήλωσε για τη σχέση του με την βουλευτή Α’ Αθηνών: «Δεν υπάρχει κανένα ρήγμα. Απλώς υπηρετώ την παράταξη από την οποία προέρχομαι με συνέπεια και αυταπάρνηση, όπως σας είπα και όταν ήταν μέσα στα πλαίσια της ίδιας παράταξης, εγώ έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό και ήμουν από τα 50 στελέχη που υπέγραψαν την υποψηφιότητά της. Και επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά ότι δεν είμαι αποσκευή κανενός. Είμαι πολίτης που έχει κρίση και ελεύθερη βούληση».
Στη συνέντευξη του έκανε λόγο για  «εσωτερικό βρώμικο παραταξιακό πόλεμο»Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κ. Κοντογεώργος κατηγορεί την κ. Μπακογιάννη ότι δεν τον στήριξε στην εκλογή του ως αντιπεριφερειάρχη με τον συνδυασμό του κ. Θανάση Χειμαρα. Θεωρεί ότι τη πρώτη Κυριακή υπήρξε κινητοποίηση ώστε να εκλεγεί ο γιος της ενώ τη δεύτερη δεν υπήρξε με αποτέλεσμα η αποχή να είναι υψηλή

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια