Με την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου το κράτος αναμένεται να εξοικονομήσει από 50 έως 140 εκατομμύρια ευρώ.
Το πολωνικό μοντέλο που προωθούν οι ελεγκτές της τρόικας για τον ΟΑΣΑ προβλέπει μεταξύ άλλων μείωση κατά περίπου 2.000 εργαζομένων, συρρίκνωση των επιδομάτων, ανατροπή στιςεργασιακές σχέσεις και
αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου κοντά στο 1,20 ευρώ αν και υπάρχουν και εισηγήσεις η τιμή του εισιτηρίου να φτάσει τα 1,5 ευρώ.
Από το σύνολο των περίπου 12.000 εργαζομένων στις 5 εταιρίες συγκοινωνιών (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ), περίπου 2.000 είτε θα αποσυρθούν με μεταφορά σε μία από τις δύο εταιρείες που θα παραμείνουν ή θα φύγουν με μετάταξη σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Μάλιστα, όσοι έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα θα συνταξιοδοτηθούν υποχρεωτικά.
Αναφορικά με το εισιτήριο, πολλοί είναι οι εισηγητές που μιλούν για 1,5 ευρώ να φτάσει το ενιαίο εισιτήριο προκειμένου να μην χρειαστεί ίσως να περικόψουν περισσότερο τους μισθούς των εργαζομένων.
Μάλιστα, το υπουργείο προσανατολίζεται στην είσοδο ιδιωτών στον έλεγχο του κομίστρου, προκειμένου να παταχθεί η εισιτηριοδιαφυγή, η οποία ξεπερνάει και το 25%.
Με την αύξηση του εισιτηρίου στα 1,20 ευρώ τα επιπλέον έσοδα για το κράτος ανέρχονται σε 50 εκατομμύρια ευρώ, ενώ με εισιτήριο στα 1,5 ευρώ τα επιπλέον έσοδα θα φτάσουν τα 140 εκατομμύρια ευρώ.
newsit.gr
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.